حضور میدانی هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی گیلان در فومن/ بازدید از خانه بهداشت آلیان تا مراکز بیمارستانی و سلامت محور

0 5

هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی گیلان در شهرستان فومن حضور یافت و به صورت میدانی، تعدادی از مراکز سلامت‌محور شهرستان را مورد ارزیابی قرار داد.

عصر کاسپین/ هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی گیلان با همراهی دکتر خلیل بهروزی‌فر-نماینده مردم شفت و فومن در مجلس شورای اسلامی و دکتر موسی فکور- فرماندار فومن به منظور بررسی‌ و ارزیابی نظام سلامت شهرستان در تعدادی از مراکز سلامت محور فومن حضور یافت.

 

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با همراهی نماینده مردم شفت و فومن در مجلس شورای اسلامی با حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر نقدی- امام جمعه شهرستان فومن دیدار و در خصوص موضوعات کلی نظام سلامت گفت‌وگو کردند.

 

توسعه مشارکت، برقراری عدالت، ارتقای نظام سلامت، پرهیز از حواشی، جوانی جمعیت و حمایت از خانواده، مقابله جدی با تعارض منافع در نظام سلامت، تلاش برای دسترسی عادلانه به خدمات سلامت، محور گفتگوهای  رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با امام جمعه شهرستان فومن بود.

 

هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی گیلان در نخستین برنامه از حضور در شهرستان فومن با همراهی مسوولان‌ شهرستان، ابتدا در منطقه آلیان حاضر شدند و از مرکز خدمات جامع سلامت این منطقه و خانه بهداشت سیاهرود‌ بازدید کردند.

 

دکتر آشوبی اقدامات صورت گرفته در راستای ارتقای بهداشت در منطقه آلیان را مثبت ارزیابی و از دست‌اندرکاران مرکز به جهت تحقق شاخص‌ها از جمله حمایت از خانواده، ارتقای سلامت نوزادان زیر دو سال و تشویق به فرزندآوری، تقدیر کرد.

 

حضور در خانه بهداشت، بازدید از داروخانه، گفت‌وگو با کادر پزشک، دندانپزشک، خدمت گیرندگان و دیگر کارکنان و همچنین ارزیابی عملکرد اقدامات صورت گرفته در راستای ارتقای نظام سلامت مرکز، مهمترین محورهای مورد ارزیابی هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی گیلان با مسوولان‌ شهرستان فومن در بازدید از مرکز خدمات جامع سلامت روستایی آلیان بود.

 

هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی گیلان به همراه مسوولان شهرستان فومن در مرکز جامع خدمات سلامت روستایی گوراب پس نیز حضور یافت.

 

دکتر آشوبی در این بازدید میدانی ضمن ارزیابی از شاخص‌های سلامت و خدمات ارایه شده، در گفت‌وگو با تعدادی از اعضای شورای اسلامی مرکز دهستان گوراب‌پس در جریان کم و کیف خدمات مرکز قرار گرفت.

 

مسوولان‌ دانشگاه علوم پزشکی گیلان و همچنین شهرستان فومن، در بیمارستان امام حسن مجتبی علیه‌السلام نیز حضور یافتند و از بخش‌های مختلف آن بازدید کردند.

 

دکتر آشوبی در جریان بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان فومن ضمن خداقوت به کادر درمان و بررسی اقدامات درمانی صورت گرفته، سطح کمی و کیفی خدمات ارایه شده را ارزیابی کرد.

 

حضور در نشست شورای سلامت شهرستان فومن آخرین برنامه حضور هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این شهرستان بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

16 + 15 =