قدیمی ترین مستمری بگیران تامین اجتماعی شعبه سه رشت چهار دهه مستمری دریافت نموده اند

0 8

همزمان با اتمام زمان بیست و یکمین دوره فراخوان انتخاب بازنشسته ، همسر بازمانده و ازکارافتاده نمونه ، به ابتکار تامین اجتماعی شعبه سه رشت ، قدیمی ترین مستمری بگیران این مجموعه معرفی و برای تمامی پیشکسوتان و تلاشگران دیروز جامعه آرزوی سلامتی گردید .

عصر کاسپین/ بر اساس استخراج اطلاعات سیستمی در شعبه سه رشت ، آقای حسین عابدیان که در اواخر سال ۱۳۵۹ با سی و دو سال پرداخت حق بیمه به افتخار بازنشستگی نائل گردیده است قدیمی ترین بازنشسته این شعبه میباشد که تاکنون ۴۲ سال و ۴ ماه از تامین اجتماعی مستمری دریافت نموده است .

همچنین خانم ام البنین بهنیا که همسر ایشان با پرداخت ۹ سال و دو ماه حق بیمه در سال ۱۳۵۹ فوت نمودند به عنوان قدیمی ترین مستمری بگیر بازمانده شناخته شده و تاکنون ۴۲ سال و ۵ ماه مستمری دریافت نموده اند . 

آقای علی امیری نیز قدیمی ترین مستمری بگیر ازکارافتاده این شعبه هستند که با پرداخت ۲ سال و سه ماه حق بیمه از سال ۱۳۶۳ تاکنون به مدت ۳۹ سال مستمری خود را به عنوان یکی از تعهدات بلندمدت سازمان تامین اجتماعی دریافت داشته اند . 

نکته حائز اهمیت در این گزارش به عنوان نمونه ای از گستره رسالت بیمه های اجتماعی ، پرداخت ۴۳ سال حق بیمه در این سه پرونده و دریافت بیش از ۱۲۰ سال مستمری ( تاکنون ) و متوسط کمتر از ۴۰ سال سن افراد در زمان آغاز مستمری بگیری میباشد . 

حق تامین آینده دارد اجتماعی که دلگرم کار است .  

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.