آموزش خانواده‌ها برای مبارزه با اعتیاد در جامعه ضروری است/غفلت در این مسئله دامنگیرآحاد جامعه خواهد شد

0 6

جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان لاهیجان به ریاست فرماندار برگزار شد.

عصر کاسپین/ دکتر براتی فرماندار شهرستان لاهیجان ضمن تقدیر از گزارش های دستگاه های عضو شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان گفت:آموزش مقدمه پیشگیری است بنابر این باید با تهیه و تدوین برنامه های آموزشی نسبت به آگاهی بخشی به اقشار مختلف مردم از جمله مدارس و خانواده ها سیاست گذاری های لازم صورت گیرد.

فرهاد براتی گفت: مقابله با مواد مخدر نیاز به عزم جدی و هماهنگی همه جانبه دارد و ضروری است که تمامی ارگان‌ها و سازمان‌ها در کنار شهروندان نسبت به این پدیده خانمان سوز وارد عمل شده و بخشی از فعالیت سازمانی خود را به امر مقابله با مواد مخدر اختصاص دهند.

وی ادامه داد پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر یکی از اولویت های کاری در شهرستان لاهیجان است که در این راستا میبایست برنامه های حوزه فرهنگی و آموزشی و نحوه اجرای آن تقویت شود.

فرماندار همچنین افزود در مبارزه با این پدیده شوم باید در زمینه فرهنگی حضور فعال و میدانی داشته باشیم تا بتوانیم بر این مشکل غلبه کنم و می طلبد از ظرفیت سمن هاو فضای مجازی در جهت پیشگیری استفاده شود.

رییس شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان اعتیاد به مواد مخدر را یکی از مسائل مهم اجتماعی جامعه دانست و تصریح کرد: کوتاهی در این مسئله دامن تک تک آحاد جامعه و خانواده‌ها را مورد هدف قرار می‌دهد و نباید به راحتی از کنار آن رد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 + 11 =