بهسازی لندفیل‌ سراوان با شتاب خوبی در حال انجام است/ بازسازی حدود ۸ هزار متر شبکه توزیع آب این منطقه

0 7

مهندس کیا عاشوری سرپرست فرمانداری رشت به همراه جمعی از مدیران دستگاه های خدمات رسان شهرستان و همچنین مدیر کل بنیاد مسکن و انقلاب اسلامی استان و مسئولین محلی بخش سنگر در بازدید از پروژه های عمرانی در حال اجرای روستای سراوان، اظهار کرد: بررسی و حل مشکلات بخش سنگر و منطقه سراوان در دستور کار فرمانداری رشت قرار دارد.

عصر کاسپین/ وی با تاکید بر ضرورت تبیین اقدامات انجام شده توسط دستگاه های خدمات رسان، از بازسازی حدود ۸ هزار متر شبکه توزیع آب سراوان خبر داد و افزود: بازسازی شبکه توزیع آب به طول ۷ هزار ۹۰۰ متر طی ۵ ماه گذشته توسط شرکت آب و فاضلاب اجرا شده است.

سرپرست فرمانداری رشت با تاکید بر حل مشکلات آب شرب این منطقه که خواسته بر حق مردم سراوان می باشد، بیان کرد: در راستای توسعه شبکه و لوله گذاری در معابری که فاقد لوله آب بود با هماهنگی دهیاری به متراژ ۴ هزار متر شناسایی و تاکنون حدود ۳ هزار متر اجرا شده است.

عاشوری با بیان اینکه رفع مشکل آب شرب سنگر و سراوان از اهم برنامه های دولت سیزدهم است، گفت: در مورد لوله گذاری در سنوات گذشته به طول ۱۲ کیلومتر که در مدار بهره‌برداری قرار نداشت، پیمانکار انتخاب شده که با رفع شکستگی ها و نواقص موجود و اتصال به خطوط آب دار، تاکنون حدود ۱۱ کیلومتر آبدار و در مدار بهره‌برداری قرار گرفته است.

وی با اشاره به اتصال شبکه توزیع آب روستا به تصفیه خانه بزرگ آب گیلان، افزود: در راستای افزایش کیفیت آب شرب، طرح اجرایی آن به طول ۴ کیلومتر از سه راه روستای شهرستان تا روستای دهبنه آماده و برای اخذ مجوز از اعتبارات محرومیت زدایی با شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور مکاتبه شده است که با اخذ این مجوز اجرای پروژه توسط قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) بسیج سازندگی استان در سال جاری انجام خواهد شد و مشکل آب شرب روستاهای سراوان، قاضیان، دهبنه مرتفع می شود.

عاشوری از اجرای ۵ کیلومتر آسفالت معابر روستای سراوان خبر داد و اضافه کرد: طبق تعهدات بنیاد مسکن در اجرای ۵ کیلومتر آسفالت روستای سراوان، تاکنون ۱۳۰۰ متر انجام شده و ۳۷۰۰ متر در حال انجام است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده توسط شرکت برق، در راستای رفع ضعف برق در سراوان، افزود: برای تقویت برق رسانی در سراوان یک عدد ترانس نصب شده و در صورت نیاز سنجی شرکت برق ترانس دیگری نصب می شود.

سرپرست فرمانداری رشت با اشاره به چالش جدی سرقت کابل های برق، بیان کرد: نصب حدود ۳۰ کیلومتر کابل خودنگهدار توسط شرکت توزیع برق در روستای سراوان انجام شده و ۵ کیلومتر باقی مانده هم به زودی به مرحله اجرا می رسد.

عاشوری با تاکید بر اینکه بهسازی دفنگاه زباله سراوان با شتاب خوبی در حال انجام است، گفت: به زودی شاهد بازگشت کامل این مکان به طبیعت خواهیم بود.

وی با تاکید بر صادق الوعده بودن دولت سیزدهم در بخش های مختلف، افزود: مسئولان دولت مردمی با محوریت استاندار جهادی گیلان، شب و روز پای کار هستند تا کارهای بر زمین مانده را پس از سال ها به سرانجام برسانند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

15 − 1 =