به ریاست سرپرست سازمان منطقه آزاد انزلی صورت گرفت: تعیین تکلیف ۱۳ طرح سرمایه گذاری غیرصنعتی بخش خصوصی

0 6

به ریاست اکبر نیازی، سرپرست سازمان و با حضور معاونین و مدیران و مشارکت سرمایه گذاران، طی نشستی که بیش از سه ساعت طول کشید مسائل مرتبط با ۱۳ طرح سرمایه گذاری این منطقه به صورت جداگانه و اختصاصی مورد بررسی قرار گرفته و تعیین تکلیف شد.

عصر کاسپین/ در این جلسه کاری تخصصی که معاونین و مدیران معاونت های اقتصادی، عمرانی و توسعه مدیریت و حقوقی سازمان بهمراه مدیران ۱۳ طرح سرمایه گذاری در حوزه های گردشگری، درمانی، تجاری و اداری حضور داشتند در خصوص سازوکارهای برون رفت، رفع موانع و مشکلات، تسریع در پیشرفت عملیات اجرایی طرح ها و بهره برداری از آنها تصمیم گیری و توافق نهایی صورت گرفت.

بنابراین گزارش معاونین و مدیران سازمان بهمراه سرمایه گذاران طرح های سرمایه گذاری مورد بحث، به بیان نقطه نظرات و ادله کارشناسی خود از منظرهای مختلف حقوقی، اقتصادی، عمرانی و مالی پرداخته و در ارتباط با آخرین وضعیت طرح های ۱۳ گانه مزبور، موانع پیش روی سازمانی و غیر سازمانی، میزان پیشرفت فیزیکی و راهکارهای تبدیل وضعیت راکد کنونی طرح ها به راه اندازی و تکمیل هر یک به صورت جداگانه تبادل نظر شد.

گفتنی است براساس توافقات صورت گرفته برخی از موانع توسط سازمان منطقه آزاد انزلی و بعضی دیگر نیز از طریق نهادهای همکار استانی و کشوری؛ در چارچوب قانون و مقررات مناطق آزاد برطرف خواهند شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 × دو =