دستور ویژه برای تشکیل کارگروه آذین بندی ماه محرم/ ضرورت زیباسازی ورودی‌های شهر رشت

0 7

جلسه شورای سازمان‌های شهرداری امروز چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ به ریاست رحیم شوقی شهردار رشت و با حضور معاونان، رؤسای سازمان‌های وابسته به شهرداری و مدیران شهری برگزار شد.

عصر کاسپین/ شوقی در این جلسه عنوان کرد: زیباسازی ورودی‌های شهر رشت به ویژه از سمت جاده تهران، استفاده از طرح‌ها و گل‌های زیبا از مواردی است که باید در حوزه سیما و منظر شهری مورد توجه قرار گیرد.

تببین دستورالعمل اهدای پایان کار به سازندگان بعد از کاشت درختان مرغوب و گونه‌های شهری در معبر محدوده ساخت و ساز و اولویت کاشت گونه‌های ماندگار از دیگر مواردی است که در این بخش مورد تاکید شهردار رشت قرار گرفت.

وی در مورد سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت هم افزود: این سازمان باید در طول سال برنامه‌های متنوعی برای مباحث فرهنگی، ورزشی و مراسمات مذهبی تدارک ببیند و در این راه از ظرفیت شهروندان، گروه‌های مردمی، پایگاه‌های بسیج و مساجد استفاده کند.

شهردار رشت تصریح کرد: تعیین تکلیف استفاده از ظرفیت رصدخانه کوشیار گیلانی و واسپاری آن به بخش خصوصی متخصص از موارد مهم دیگری است که انتظار دارم در اولویت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت قرار بگیرد.

شوقی ضمن دستور ویژه برای تشکیل کارگروه آذین بندی ماه محرم متشکل از سازمان‌های شهرداری و دستگاه‌های اجرایی مرتبط عنوان کرد: کلیه معاونت‌ها، مناطق و سازمانهای وابسته باید چشم‌انداز برنامه‌های آتی خود را تهیه کرده و گزارش عملکردها را برای سنجش میزان خروجی کارها به شهرداری ارائه دهند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 × یک =