مدیرکل نوسازی مدارس گیلان تاکید کرد؛ ضرورت مهارت آموزی به نسل کودک و نوجوان

0 4

مدیرکل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس گیلان با بیان اینکه مهارت آموزی به نسل کودک و نوجوان ضرورت دارد، گفت: توجه به مهارت آموزی به نتیجه بخش بودن طرح های فرهنگی و عمرانی منجر می‌شود.

عصر کاسپین/ علی دقیق_ مدیرکل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس گیلان در ششمین جلسه هماهنگی مدیران اداره‌های آموزش و پرورش استان گیلان اظهار کرد: مهارت آموزی به نسل کودک و نوجوان از ضروریات است.

وی با بیان اینکه برای دست یافتن به این اهداف، افتتاح، تعمیر و تجهیز هنرستان‌ها مورد توجه ویژه قرار گیرد، افزود: بهره‌گیری از اعتبار پژوهشی دستگاه‌ها برای نیازسنجی، برنامه‌ریزی و ترسیم چشم‌انداز برنامه‌ها از موارد مورد تاکید اداره کل است.

دقیق با اشاره به اینکه حرکت در این مسیر، به نتیجه بخشی طرح‌های فرهنگی و عمرانی منجر می‌شود، بر لزوم تمرکز بیشتر در این بخش تاکید کرد و گفت: پیگیری طرح مولدسازی و استفاده بهینه از منابع، دنبال‌کردن امور حقوقی و دعوت از دستگاه‌های عضو این شورا جهت همراه سازی کارکنان و مخاطبان در اردوی جهادی «شهید روح‌الله عجمیان» و رنگ‌آمیزی ۳۵۰ فضای آموزشی از کارهای انجام شده این اداره کل بوده است.

لزوم هم‌گرایی و پرهیز از حرکت‌های جزیره‌ای

ایرج شاکری نیا_ رئیس دانشگاه فرهنگیان هم برگزاری این نشست‌ها را بستری برای هم‌فکری، هم‌دلی و جلوگیری از آسیب‌های حرکت‌های جزیره‌ای خواند و به تشریح برنامه‌ها و طرح خواسته‌ها پرداخت و گفت: توسعه و تجهیز فضاهای آموزشی، کیفیت بخشی به برنامه‌های فرهنگی و پژوهشی، از جمله این اهداف به‌شمار می‌رود.

شاکری‌نیا با بیان اینکه برطرف‌سازی کمبود فضاهای آموزشی در شهرستان‌های رشت، فومن و رودسر و تربیت معلمان شایسته را در دستورکار قرار دارد، گفت: معرفی دانشجو معلمان برای طی‌کردن دوره‌های کارورزی در مراکز فرهنگی کانون، مدنظر قرار دارد.

وی طرح‌ریزی برنامه‌های تحولی آموزش و پرور ش را در اولویت دانست و ادامه داد: همراهی این دانشگاه با دیگر اعضای شورای هماهنگی اداره‌های آموزش و پرورش استان گیلان مورد تاکید است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج − دو =