نشست فصلی فرماندهان پایگاه های بسیج ادارات در شرکت گاز گیلان برگزار شد

0 9

در این نشست محمد جلائی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و انتظامی استانداری گیلان گفت: شهادت آرمان بسیجی است و برای رسیدن به این هدف و آرمان نیاز به شناخت و معرفت است.

 

عصر کاسپین/ وی در ادامه با ضروری برشمردن استفاده از مدیران متعهد و جهادی در بدنه نهادهای دولتی اظهار داشت: اگر مدیر جهادی و با اراده در رأس کار قرار بگیرد، امکانات و بستر را برای خدمت فراهم خواهد کرد، اما مدیر ضعیف امکانات را ضایع می کند.

 

جلائی در خاتمه وحدت و پیروی از ولایت فقیه را از اصول مهم برای تحقق اهداف حکومت اسلامی عنوان کرد و گفت: مدافعان حرم به عنوان ولایتمداران واقعی نشان دادند که نسل مدافعان انقلاب اسلامی تمام نشده و رویش های جدیدی برای دفاع از آرمان‌ها به وجود آمده است.

 

همچنین در ابتدای این نشست عیسی جمال نیکویی مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان ضمن عرض خیرمقدم به مدعوین و میهمانان، بسیج را عنصری فعال و پویا برای پیشبرد اهداف نظام و افزایش اقتدار کشور عنوان کرد و بیان کرد: شرکت گاز تلاش می کند تا با استفاده از ظرفیت بالای بسیج درجهت خدمت رسانی هرچه بهتر به مردم گام های بلندتری بردارد.

 

در ادامه این مراسم سرهنگ رضا رنجبر مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان گزارشی از عملکرد این سازمان را در حوزه های مختلف در سال ١۴۰١ ارائه کرد.

 

در پایان این نشست درخصوص هماهنگی برای اقدامات تعریف شده، گفتگو و تبادل نظر بعمل آمد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفده − چهار =