پیام مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گیلان به مناسبت فرا رسیدن هفته محیط زیست

0 12

« حمزه عشوری» طی پیامی فرارسیدن هفته محیط زیست را به همه محیط بانان، تلاشگران و حامیان محیط زیست تبریک گفت.

عصر کاسپین/ همزمان با فرا رسیدن ۱۶ خرداد و آغاز هفته محیط زیست ، «حمزه عشوری» مدیرکل حفاظت محیط زیست استان طی پیامی ، فرا رسیدن روز جهانی  و  هفته محیط زیست را به همه دوستداران طبیعت و خانواده شهدای محیط بان تبریک گفت.
براساس این گزارش در این پیام تبریک آمده است :

                 بسم الله الرحمن الرحیم 

۱۶ الی ۲۲ خرداد ماه با هدف افزایش آگاهی مردم برای حفظ محیط زیست و ترغیب مسئولان به اتخاذ تدابیری اندیشمندانه برای مقابله با تخریب روزافزون طبیعت ، به عنوان هفته جهانی محیط زیست نامگذاری شده است.
توجه به مقوله‌ ی محیط زیست و اهمیت آن در زندگی امروز بشر امری است که نمی‌توان از آن به ‏سادگی عبور کرد؛ لزوم فرهنگ سازی در این مقوله وظیفه‌ای جدی است که در اصل پنجاه قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران نیز موضوع حفاظت و حراست از محیط زیست مورد تاکید قرار گرفته است.

اینجانب  ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه حفاظت از انفال الهی , فرا رسیدن “هفته محیط زیست” را به همه تلاشگران و حامیان محیط زیست بویژه محیط بانان فداکار و حافظان حریم مقدس طبیعت و تنوع زیستی و تشکل های مردمی حامی محیط زیست صمیمانه تبریک عرض نموده ، امیدوارم با اتحاد و همدلی همگان در راستای تحقق شعارملی این هفته (نهضت ملی کاهش آلودگی های پلاستیکی ) واهداف سازمان در داشتن استانی سر سبز ,آسمانی آبی و  زمینی عاری از هرگونه پسماند و آلودگی قدمی اساسی برداریم.
                                      

                      حمزه عشوری
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گیلان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

19 + 1 =