پیگیری و تصویب مصوبات و همچنین سیاست‌گذاری‌های کلان امور اجرایی مجموعه مدیریت شهری

0 9

جلسه شورای معاونین به ریاست شهردار رشت و با هدف پیگیری و تصویب مصوبات و همچنین سیاست‌گذاری‌های کلان امور اجرایی مجموعه مدیریت شهری در سالن جلسات شهرداری برگزار شد.

عصر کاسپین/ جلسه شورای معاونین به ریاست رحیم شوقی شهردار رشت و با حضور معاونان و مدیران مناطق پنجگانه در سالن جلسات شهرداری برگزار شد.

پیگیری و بررسی وضعیت پل‌های عابر پیاده سطح شهر، بستن حساب‌های مالی شهرداری رشت، بررسی نحوه اجرای آسفالت معابر اصلی شهر و محلات و تعیین تکلیف اسناد پروژه‌های عمرانی مناطق به منظور برگزاری فراخوان انتخاب پیمانکار در اسرع وقت و شروع عملیات عمرانی از جمله موضوعات در دستور کار این جلسه بود.

در این جلسه همچنین وضعیت پرونده‌های مرتبط با بند ت تبصره شش قانون بودجه کشور، ساختار منایع انسانی شهرداری رشت و به کارگیری افراد در جایگاه تخصصی بر اساس مدارک تحصیلی و تخصص مورد بررسی قرار گرفت. 

گفتنی است در این جلسه که با هدف پیگیری و تصویب مصوبات و همچنین سیاست‌گذاری‌های کلان امور اجرایی مجموعه مدیریت شهری برگزار شد هر کدام از معاونت‌ها و مدیران مناطق نیز نسبت به ارائه گزارش عملکرد و بیان نقطه نظرات‌شان در حوزه مسئولیت خود پرداختند و راهکارهای لازم را به منظور رفع موانع و مشکلات ارائه دادند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 × 5 =