چهارمین همایش مدیران درمان تامین اجتماعی منطقه ۳ کشور برگزار شد

0 10

نشست منطقه ای مدیران درمان تامین اجتماعی منطقه سه کشور با حضور مدیرکل درمان مستقیم، مدیرکل تشکیلات، مشاور معاون توسعه و منابع انسانی سازمان و مدیران استانهای گیلان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان، اردبیل و…، به منظور نقد و بررسی مسائل و چالشهای موجود و پیش روی سازمان در حوزه درمان روز چهارشنبه ۱۱خرداد، به میزبانی استان آذربایجان غربی برگزار شد.

عصر کاسپین/ در این نشست دکتر ناقوسی مدیرکل درمان مستقیم با اشاره به اینکه هدف از این همایش ها پایش عملکرد درمان تامین اجتماعی در همه حوزه ها می باشد اظهار داشت، باید با هم اندیشی، نقد و بررسی نظرات و پیشنهادات بتوانیم برای بهبود عملکرد سازمان به ویژه در حوزه درمان بهترین تصمیمات را اتخاذ نماییم و به گونه ای عمل کنیم که هم امروزه  خدمات درمانی با بهترین شکل و کیفیت به بیمه شدگان ارائه شود و هم با تداوم آن، آیندگان هم از تصمیمات و عملکرد ما منتفع شوند.

در ادامه این جلسه نظام خیرآبادی مدیرکل تشکیلات سازمان تأمین اجتماعی بیان داشت، یکی از مسائلی که موجب تصمیم گیری کارشناسی و هدفمند می گردد، برقراری ارتباط بیشتر بین مدیران و کارشناسان صف و ستاد سازمان با برگزاری چنین همایشهایی است. به همین جهت درصدد هستیم تا در این نشست ها با دریافت نظرات و پیشنهادات کارشناسی شده، بهترین و کارآمدترین برنامه ها را طرح ریزی و به مرحله اجرا برسانیم.
وی تاکید نمود یکی از برنامه های در دست اقدام اصلاح چارت سازمانی به منظور رفع دغدغه  پرسنل و حل مسئله کمبود نیروی انسانی برای ارائه بهتر خدمات به بیمه شدگان است که امیدواریم با اجرای آن شاهد مرتفع شدن بسیاری از مسائل حوزه منابع انسانی باشیم.

شایان ذکر است دکتر حسین ابراهیمی مدیر درمان تامین اجتماعی استان گیلان به عنوان یکی از مدیران حاضر در این همایش ضمن بیان مشکلات و نیازهای درمانی استان گیلان، خواهان تسریع در اختصاص اعتبارات توسعه ای برای درمان استان به ویژه درساخت مراکز درمانی در شهرهای صومعه سرا، رضوانشهر، ساخت پلی کلینیک تخصصی لاهیجان و افزایش تختهای بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) رشت از ۲۰۰ به ۳۰۰ تختخواب و بخشهای مهم دیگر شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار × 1 =