برگزاری جلسه شورای اداری در اداره کل بیمه سلامت

0 10

جلسه شورای اداری با حضور دکتر عاطف راد مدیر کل بیمه سلامت ،معاونین وروسای ادارات ستادی وشهرستانی در محل مجتمع فرهنگی برگزار شد .

عصر کاسپین/ دکتر عاطف راد در این جلسه ضمن تبریک عید امامت و ولایت ، عید غدیر خم از زحمات و تلاش های همکاران در ستاد و شهرستان در ارائه خدمات مطلوب به بیمه شدگان تشکر و قدردانی کرد.

وی با تشریح اضافه شدن ۲ دهک درآمدی چهارم و پنجم به جمعیت بیمه سلامت رایگان استان گفت: هدف ،آسان سازی و رایگان کردن بیمه همگانی برای دهک های نخست جامعه به ویژه ساکنان مناطق کم برخوردار و در نتیجه کاهش هزینه های درمانی مردم است. وی یاد آور شد : در حال حاضر۱۶۱ هزار و۱۸۰ نفر در استان گیلان در سه دهک نخست درآمدی تحت پوشش بیمه رایگان قرار دارند.

وی گفت : سازمان بیمه سلامت در سال گذشته کارهای بزرگی در جهت خدمت به مردم انجام داد که همکاران خوب ما در استان به نحو احسن ماموریت های سازمان را انجام دادند که امیدوارم در سال جاری نیز این روند بسیار خوب ادامه یابد.

وی افزود : باید این طرح خوب اطلاع رسانی شود تا مردم از خدمات سازمان بیمه سلامت مطلع گردند. در ادامه روسای ستادی به تشریح عملکرد و برنامه های سال جاری پرداختند. در پایان این جلسه مدیرکل و معاونین به سوالات مطروحه حاضرین پاسخ داده و راهکارهای مناسب جهت اجرای برنامه های اداره کل در سال جاری را برای حاضران تشریح نمودند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار − 4 =