به مناسبت روز خانواده انجام شد: تجلیل رئیس شورا و شهردار رشت از بانوان سرپرست خانواده

0 2

رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار رشت به مناسبت روز خانواده از بانوان سرپرست خانواده فعال در بازارچه بانوان گیل بانو رشت تجلیل کردند.

عصرکاسپین/ به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای رشت ، رئیس شورای اسلامی شهر رشت در این مراسم که در مکان بازارچه گیل بانو واقع در بوستان کشاورز رشت برگزار شد با تبریک روز خانواده اظهار کرد: خانواده بنیان و اساس جامعه است و هر اندازه خانواده ها پویا باشند ، جامعه به سوی توانمندی حرکت می کند.

محمد حسین واثق کارگرنیا با بیان اینکه خانواده ها نقش مهم و سازنده ای در تعلیم و تربیت انسان ها ایفا می کنند افزود: نقش زنان در خانواده و جامعه نقشی کلیدی است و زنان ایران اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس با پذیرش مسئولیت های بیشتر ، شرایط را برای همسران و فرزندان خود به منظور حضور در جبهه های نبرد حق علیه باطل و دفاع از مام میهن فراهم کردند .

وی به سخنی از پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد (ص) اشاره کرد و گفت: حضرت محمد(ص) فرمودند: از دامان زن مرد به معراج می رود و این سخن گوهر بار رسول خدا (ص) تاییدی بر نقش اثر گذار و سازنده زنان است.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به حضور زنان در جوامع امروزی افزود: زن ایرانی امروز در کنار نقش همسری و مادری ، هم پای مردان در جایگاه های مختلف مشغول به فعالیت است و همین مجموعه گیل بانو تاییدی بر این بخش از تلاش ها و توانمندی های بانوان فرهیخته رشت است که بار تامین معیشت زندگی خود و فرزندانشان را بر عهده دارند.

کارگرنیا با قدردانی از تلاش های هیئت مدیره مجموعه گیل بانو تصریح کرد: هیئت مدیره این مجموعه بدون هیچ چشمداشتی در راستای ساماندهی و بهبود وضعیت معیشتی زنان سرپرست خانواده گام بر می دارند و این اقدامات مجموعه شایسته تقدیر است.
شهردار رشت نیز در این مراسم با اشاره به اینکه فعالیت های مجموعه گیل بانو قابل تقدیر است اظهار کرد: ا زمانی که در استانداری حضور داشتم موضوع ساخت این بازارچه مطرح شد و از اینکه در آن دوران سهم اندکی در راه اندازی این مجموعه داشتم بسیار خوشحالم .

رحیم شوقی با بیان اینکه نقش زنان و مادران در استحکام و قوام جامعه و خانواده بسیار حائز اهمیت است افزود: به نوبه خودم دست تمام مادران این سرزمین را می بوسم و معتقدم همه ما‌ در قبال مادران وظایف سنگینی بر دوش داریم .

وی با تاکید به اینکه مجموعه مدیریت شهری رشت در کنار مجموعه گیل بانو است تصریح کرد: همه ما در قبال این بانوان شریف مسئوول هستیم و امیدوارم با تمهیدات آنج شده مشکلات این بانوان پر تلاش برطرف شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

7 + 20 =