تامین اجتماعی پدیده ای است که با عدالت اجتماعی و کرامت انسانی و سرافرازی ملی پیوستگی کامل دارد

0 3

دکتر حسین ابراهیمی مدیر درمان تامین اجتماعی استان گیلان به مناسبت هفته تامین اجتماعی طی یادداشتی اظهار داشت: تامین اجتماعی پدیده ای است که با عدالت اجتماعی و کرامت انسانی و سرافرازی ملی پیوستگی کامل دارد.

عصر کاسپین/ دکتر حسین ابراهیمی مدیر درمان تامین اجتماعی استان گیلان: ۲۵تیرماه در تقویم رسمی کشورمان به عنوان روز تامین اجتماعی نامگذاری شده است. تامین اجتماعی پدیده ای است که با رشد اقتصادی، عدالت اجتماعی و کرامت انسانی و سرافرازی ملی پیوستگی کامل دارد. امروزه سازمان تامین اجتماعی از طریق آثاری که بر متغیرهای مختلف اقتصادی و اجتماعی دارد می تواند نقش موثری در تحقق سیاسیتهای اقتصاد مقاومتی داشته باشد و به همین جهت از تامین اجتماعی به عنوان محور توسعه و گسترش رفاه اجتماعی می توان نام برد.

سازمان تامین اجتماعی با برقراری حمایتهای مختلف از جمله درمان، حمایتهای کوتاه مدت و بلندمدت نقش بسزایی در مسائل زیرساختی توسعه کشور ایفا میکند ونیزحفظ شان انسانها و ایجاد مسئولیت پذیری جامعه درعرصه های فردی و جمعی از اهداف اساسی سازمان بوده و همواره دراین زمینه پیشرو بوده است.
اینجانب ضمن تبریک اعیاد مقارن با هفته تامین اجتماعی  و گرامیداشت روز تامین اجتماعی، با عنایت پروردگار متعال و عزم راسخ مسئولین سازمان و نیز داشتن همکارانی چنین دلسوز و پرتلاش، امید آن دارم در آینده نزدیک با ایجاد تحول در امر خدمت رسانی به مردم به ویژه بیمه شدگان، بیش از پیش در جهت نیل به اهداف و رسالت سازمان که مهمترین آن رضایتمندی بیمه شدگان به عنوان صاحبان اصلی سازمان، گام برداریم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 × 3 =