تعداد خدمات ارائه شده در بستر برنامه اپلیکیشن (( تامین من )) افزایش خواهد یافت

0 6

خدمات جدید انعقاد قرارداد و پرداخت حق بیمه صاحبان حرف و مشاغل آزاد به عنوان چهل و نهمین خدمت ارائه شده در اپلیکیشن (( تامین من )) به سرویس های ارائه شده توسط این برنامه کاربردی اضافه می گردد .

عصر کاسپین/ در راستای توسعه و تسهیل ارائه خدمات غیرحضوری به ذینفعان سازمان و همزمان با برگزاری نمایشگاه بین‌المللی الکامپ، خدمات جدید انعقاد قرارداد و پرداخت بیمه صاحبان حرف و مشاغل آزاد به همراه سایر ویژگی‌های جدید و بهبودها در نگارش جدید برنامه کاربردی تلفن همراه «تامین من» از تاریخ ۰۴‏‏‏‏/۰۴‏‏‏‏/۱۴۰۲ در دو نسخه Android و PWA جهت بهره‌برداری عموم کاربران منتشر خواهد گردید.

بر این اساس با انتشار نگارش مذکور در مجموع ۴۹ خدمت غیرحضوری از طریق برنامه کاربردی فوق در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت . 

ویژگی‌های نگارش جدید شامل اضافه شدن سرویس انعقاد قرارداد و پرداخت بیمه صاحبان حرف و مشاغل آزاد و اضافه شدن امکان دریافت فایل PDF نسخ الکترونیک می باشد . 

همچنین اصلاح صدور و ارسال به صندوق شخصی در سرویس استعلام وضعیت مستمری‌بگیران ، اصلاح جستجو در سرویس ردیف‌های پیمان و بهبود ظاهری فرم‌های نسخه الکترونیک از دیگر تغییرات نگارش جدید خواهد بود . 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 × چهار =