تقدیر رئیس انجمن آموزش علوم پزشکی کشور از رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان

0 9

رئیس انجمن آموزش علوم پزشکی کشور از رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در برگزاری اثربخش سمپوزیوم تخصصی ارتقاء آموزش علوم پزشکی و کاربرد فناوری مصورسازی، تقدیر کرد.

عصر کاسپین/ در پی برگزاری  سمپوزیوم تخصصی ارتقاء آموزش علوم پزشکی و کاربرد فناوری مصورسازی به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، دکتر غلامرضا حسن‌ زاده- رئیس انجمن آموزش علوم پزشکی کشور از  زحمات دکتر آشوبی و  برگزار کنندگان این سمپوزیوم،  تقدیر کرد.

در این تقدیرنامه آمده است:

 

استاد ارجمند جناب آقای دکتر آشوبی

رئیس محترم دانشگاه علوم پزشکی گیلان

 

با سلام و احترام، تلاش‌های ارزنده جنابعالی و همکاران محترمتان در میزبانی و برگزاری بسیار باشکوه و  اثربخش  “سمپوزیوم تخصصی ارتقاء آموزش علوم پزشکی و کاربرد فناوری مصورسازی ” شایسته تقدیر و تشکر انجمن آموزش علوم پزشکی است. این رخداد بزرگ بدون شک سرمنشا تحولات ارزشمند و زمینه ساز دستیابی و تحقق آرمان‌های نظام آموزش علوم پزشکی کشور است. خاطره تلاش‌های بی‌وقفه، پیگیری و سخت کوشی جنابعالی و همکاران محترم دانشگاه علوم پزشکی گیلان در ابعاد مختلف مدیریتی و اجرایی در راستای توسعه و پیشرفت آموزش علوم پزشکی از یاد نمی‌رود و امیدواریم در آینده نیز از حضور پرشور و استمرار همکاری شما در انجمن آموزش علوم پزشکی جمهوری اسلامی ایران بهره‌مند گردید.

بدین وسیله ضمن اعلام مراتب تقدیر و تشکر از جناب عالی، هیئت  رئیسه محترم، مدیران و همکاران گرامی آن دانشگاه، به منظور مساعدت در برگزاری این سمپوزیوم پربار، توفیق همیشگی جنابعالی را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از پروردگار متعال، مسئلت داریم.

 

گفتنی است؛ این سمپوزیوم علمی در اول تیرماه  در دو پانل «آموزش علوم پزشکی و نقش فناوری مصورسازی» و «چشم‌اندازهای آموزش و یادگیری در عصر مصورسازی دیجیتال» و با ۹ بخش تخصصی ارائه مطلب و پرسش و پاسخ،  با حضور  ۲۰۰ تن از اعضای انجمن آموزش پزشکی کشور، مسئولان دانشگاه علوم پزشکی گیلان و رؤسای مراکز آموزشی، درمانی و پژوهشی استان  در فومن برگزار شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

11 + یک =