مجید عزیزی:دومین سالانه رشت ، شهرخلاق خوراک صرفا نمایشی و بی برنامه بوده/انتقاد به پاسخ مدیرعامل آب و فاضلاب از موکول کردن حل مشکلات به ظهور امام زمان

0 14

عصرکاسپین ، اختصاصی/مجید عزیزی عضو شورای اسلامی شهررشت با انتقاد از  هزینه های گزاف برگزاری دومین سالانه رشت شهرخلاق خوراک شناسی یونسکو و همچنین میزبانی و پذیرایی مهمانان خارج از استان ، اظهار داشت : این مراسم با هزینه های بالا در حالی برگزار شد که خبرنگاران و رسانه های استان در این رویداد دعوت نشده بودند و همچنین شهروندان و رشتوندان از برگزاری این رویداد بی اطلاع بودند.

مجید عزیزی در هشتاد و نهمین جلسه علنی شورا گفت : انتظار میرفت برگزاری چنین رویدادی با دعوت از عامه مردم باشکوه تر برگزار میشد .

وی افزود :هرچند که مورد استقبال دوستان شورایی ما هم قرار نگرفت و دلیل آن هم عدم اطلاع رسانی درست برنامه های این رویداد مهم  و خودمحوری متولیان این مراسم را نشان می‌داد، بهرحال ما مدتهاست استاد فرصت سوزی ها هستیم.

عزیزی اظهار داشت : معتقدم این مراسم صرفا نمایشی و بی برنامه بوده و اینکه تعدادی مهمان در طراز شهرستانی را دعوت کنیم شاید در حد کار فرهنگی معمولی ،  قابل قبول باشد اما زمانی که صحبت از نام گذاری شهر خلاق خوراک شناسی یونسکو می شود انتظار میرود که مراسمات و اقدامات مربوط به آن طبق استانداردهای یونسکو و در سطح مراسمات جهانی برگزار شود.

انتقاد به عدم بازسازی و رسیدگی به پل عابر پیاده جانبازان

عزیزی در ادامه با اشاره به پل عابر پیاده جانبازان عنوان کرد: مشکلات این پل،  مردم را رنجانده  و یکی از سوالاتی بود که منجر به استیضاح شهردار پیشین شد.
اگر این پل قابل استفاده است در بازسازی آن تعجیل شود در غیر این صورت به جهت خطر آفرین بودن به پله برقی تبدیل شود.

عضو شورای اسلامی شهر رشت بزرگترین چالش  شهر رشت را نبود زیر ساخت ها دانست و گفت: خدمات رسانی شهرداری رشت به حاشیه شهر مطلوب نیست و این خدمات رسانی از همیشه کمتر است .

وی افزود: حاشیه شهر با مشکلات شهری و فاضلاب مواجه است .

انتقاد به پاسخ مدیرعامل آب و فاضلاب شهری گیلان به حل مشکلات ” تا زمان ظهور امام زمان”

عزیزی در جواب مدیرعامل آب و فاضلاب شهری استان که در صحن شوراگفته بود که تا زمان ظهور امام زمان مشکل تامین منابع مالی حل نمیشود گفت : میترسم زمان ظهور امام زمان همه ما کنار برویم و بگویند که شما عرضه انجام کاری را ندارید.

  ما استان آسیب پذیری در بحث آب شرب و فاضلاب هستیم و باید اهمیت موضوع درک شود تا به سلامت مردم صدمه نزند.

وی در پایان، خواستار افزایش دیپلماسی حاکمیتی در مجموعه آب و فاضلاب شد تا با کمک این دیپلماسی موفق به جذب اعتبارات ملی برای خدمت رسانی بیشتر به شهروندان بشویم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × 1 =