مدیرعامل برق منطقه ای گیلان: پروژه افزایش ظرفیت پست رستم آباد با توانمندی پیمانکاران بومی انجام شد

0 45

مدیرعامل برق منطقه ای گیلان در بازدید جمعی از رسانه ها ی گیلان از پست ۱۳۲/۲۰ کیلو ولتی رستم آباد گفت : برای افزایش ظرفیت بارگیری ، اصلاح افت ولتاژ و جلوگیری از اعمال محدودیت، عملیات افزایش ظرفیت پست ۱۳۲ به ۲۰ کیلوولت رستم آباد شهرستان رودبار ، با افزایش ۱۶۶ درصدی ، از ۳۰ مگاولت آمپر به ۸۰ مگاولت آمپر افزایش یافت.
عصرکاسپین/مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان گفت: پروژه افزایش ظرفیت پست رستم آباد در راستای شناسایی ،امکان سنجی و ارائه الگو به منظور جابجایی تجهیزات در جهت بهره وری اقتصادی با موفقیت اجرا شد.
بهمن داراب زاده افزود: با اجرای این پروژه ، با کمک پیمانکاران بومی ۲ دستگاه ترانسفورماتور ۴۰ مگاولت آمپر، جایگزین ۲ دستگاه ترانسفورماتور ۱۵ مگاولت آمپر موجود در پست شد.
مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان گفت: این پروژه با توانمندی و ظرفیت پیمانکاران بومی انجام شد و با اجرای پروژه ،ظرفیت توان الکتریکی در این پست به میزان ۱۶۶ درصد افزایش یافت .

گفتنی است که برای این پروژه با اعتباری در حدود ۵۳۰ میلیارد ریال هزینه شد و پروژه طبق وعده ای که داده بودیم قبل از اوج بار سال جاری به بهره برداری رسید.
در حاشیه بازدید خبرنگاران از پست ۱۳۲/۲۰ کیلو ولتی رستم آباد رنجکش کارشناس انتقال بهره برداری برق منطقه ای گیلان و پرسنل این پست در جمع خبرنگاران قرار گرفتند.

رنجکش در جمع رسانه ها گفت: این پست سالها می تواند جوابگوی منطقه باشد و این پست تنها پست اختصاصی است که به علت وجود نیروگاه سد به ۱۳۲ کیلو ولت افزایش رسد.

وی بهبود و تثبیت ولتاژ و عدم خاموشی را یکی از مهمترین کارکرد این پست خواند و گفت: اینجا با این حرکت ما شاهد رشد الکتریکی بودیم که برق منطقه را در حد mvi تامین می کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 × 4 =