مدیرکل بیمه سلامت خبر داد : تا پایان سال جاری ساختمان جدید بیمه سلامت شهرستان فومن به بهره برداری می رسد

مدیرکل بیمه سلامت خبر داد : تا پایان سال جاری ساختمان جدید بیمه سلامت شهرستان فومن به بهره برداری می رسد دکتر عاطف راد مدیرکل بیمه سلامت در دیدار با فرماندار شهرستان فومن گفت : تا پایان سال جاری ساختمان جدید بیمه سلامت به بهره برداری می رسد.

0 20

دکتر عاطف راد مدیرکل بیمه سلامت در دیدار با فرماندار شهرستان فومن گفت : تا پایان سال جاری ساختمان جدید بیمه سلامت به بهره برداری می رسد.

دکتر عاطف راد مدیرکل بیمه سلامت در دیدار با فرماندار شهرستان فومن گفت : تا پایان سال جاری ساختمان جدید بیمه سلامت به بهره برداری می رسد.

مدیرکل بیمه سلامت با اشاره به پروژه های عمرانی بیمه سلامت در گیلان گفت : با پیگیری های لازم ساختمان بیمه سلامت شهرستان فومن در زمینی به مساحت ۲۵۵ متر مربع با زیربنای مفید ۵۱۲ متر مربع در سه طبقه در حال انجام ساخت می باشد.

دکتر عاطف راد خاطرنشان کرد : هزینه اجرای این پروژه ۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان است که از محل منابع درآمدهای سازمان بیمه سلامت تامین و پرداخت می شود که امیدواریم تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.

مدیرکل بیمه سلامت در این دیدار با قدردانی از هماهنگی و زحمات فرماندار مردمی شهرستان فومن گفت : انجام به موقع این پروژه نیاز به کمک همه دست اندرکاران شهرستان دارد که امیدواریم با جدیت بیشتر و زودتر از موعد مقرر اداره بیمه سلامت شهرستان فومن را افتتاح نماییم که لیاقت مردم ولایت مدار فومن بیش از اینها می باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد از جمعیت ۹۷۸۰۰ نفر شهرستان فومن تعداد ۵۴۳۰۸ نفر تحت پوشش بیمه سلامت این شهرستان قرار دارند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک × 1 =