مدیرکل کمیته امداد گیلان خبر داد؛ هدف گذاری ۱۹ هزار و ۷۵۰ فرصت شغلی برای سال جاری

0 7

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان، از هدف گذاری ۱۹ هزار و ۷۵۰ فرصت شغلی برای سال جاری خبر داد و عنوان کرد: بدین منظور بیش از دو هزار میلیارد تومان اعتبار در سال ۱۴۰۲ اختصاص داده شده است.

عصر کاسپین/ عباس اهرابی با بیان اینکه یکی از رسالت های اصلی این نهاد طی سال های اخیر، توانمندسازی مددجویان است، افزود: یکی از معیارهای توانمندسازی مدّنظر کمیته امداد درآمد پایدار است.

وی، با اشاره به اقدامات کمیته امداد در زمینه ایجاد فرصت مناسب برای کسب درآمد پایدار توسط مددجویان، گفت: مشاوره شغلی، استعدادسنجی، آموزش، اعطای تسهیلات قرض الحسنه، هدایت تا ایجاد فرصت شغلی، نظارت و پشتیبانی از جمله اقدامات این نهاد برای ایجاد اشتغال پایدار و توانمندسازی مددجویان است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان، توجه به راهبری شغلی و مزیت سنجی ایجاد اشتغال را از کارویژه های مهم کمیته امداد بر شمرد و ادامه داد: ایجاد شبکه ای از مشاغل بومی و پُردرآمد، تأکید بر تکمیل زنجیره صنایع و مهارت آموزی از جمله اقدامات کمیته امداد در راستای گسترش مقیاس فعالیت و احیاء صنایع بومی می باشد.

اهرابی، با تأکید بر سوق دادن اشتغال به سمت مردمی کردن و برونسپاری توسط کمیته امداد، خاطرنشان کرد: در این راستا، از ظرفیت جهادگران، کانون های کارآفرینی، مراکز نیکوکاری تخصصی کارآفرینی و مجموعه هایی از این قبیل بهره گرفته می شود.

وی، از هدف گذاری ۱۹ هزار و ۷۵۰ فرصت شغلی برای سال جاری خبر داد و عنوان کرد: بدین منظور بیش از دو هزار میلیارد تومان اعتبار در سال ۱۴۰۲ اختصاص داده شده است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ده + چهار =