موافقت وزارت بهداشت با راه‌اندازی دوره تخصصی بیماری‌های عفونی و گرمسیری در گیلان

0 11

معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بر راه‌اندازی مشروط دوره تخصصی بیماری‌های عفونی و گرمسیری به‌صورت یک برنامه آموزشی مشترک با دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در گیلان، موافقت کرد.

عصر کاسپین/ نشست معاون آموزش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همچنین هیئت بورد تخصصی گروه بیماری‌های عفونی و گرمسیری با دکتر محمدتقی آشوبی – رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان

در این نشست نتیجه ارزشیابی هیئت تخصصی بورد گروه بیماری‌های عفونی و گرمسیری وزارت بهداشت که اخیراً از زیرساخت‌های آموزش و درمانی مرکز آموزشی درمانی رازی رشت انجام شده بود، مورد بازبینی و بررسی قرار گرفت.

دکتر محمدتقی آشوبی – رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز در این نشست مجازی، ضمن ارائه توضیحاتی پیرامون توانمندی‌ها و استعدادهای آموزشی – درمانی در گیلان، از رفع بخش عمده‌ای از ایرادات وارده حول راه‌اندازی رشته بیماری‌های عفونی و گرمسیری خبر داد.

دکتر باقری فرد – معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز در این نشست با تقدیر از ارزشیابی هیئت تخصصی بورد بیماری‌های عفونی و گرمسیری و تلاش‌های دانشگاه علوم پزشکی گیلان، بر راه‌اندازی مشروط دوره تخصصی و فلوشیپ بیماری‌های عفونی و گرمسیری به‌صورت یک برنامه آموزشی مشترک با دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در گیلان، موافقت کرد.

۲۸ اردیبهشت‌ماه امسال بود که هیئت تخصصی بورد رشته بیماری‌های عفونی و گرمسیری وزارت بهداشت به جهت راه‌اندازی دوره تخصصی این رشته از زیرساخت‌های آموزشی درمانی رازی رشت بازدید کرده بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

14 + 19 =