جهانبخش آرمان در آیین تجلیل از خبرنگاران مطرح کرد؛ رشت پایین‌ترین سرانه ورزشی گیلان را دارد

0 75

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان در مراسم تجلیل از خبرنگاران ضمن تشکر از همراهی رسانه‌ها در پوشش اخبار اظهار داشت: خبرنگاری یک شغل سخت و پر از استرس است .

عصر کاسپین/ وی افزود :خبرنگاران آگاه به مسائل روز هستند و جا دارد امروز یادی کنیم از خبرنگارانی که در جمع ما نیستند به ویژه خبرنگاران ورزشی گیلان، یادشان زنده و جاوید خواهد ماند. مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در بخش در دیگری از سخنان خود با بیان اینکه رشت پایین‌ترین سرانه ورزشی گیلان را دارد افزود،سرانه ورزشی گیلان ۸۵ متر است و سرانه ورزشی گیلان به نسبت میانگین کشور در جایگاه هشتم قرار دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در خصوص کاهش تعرفه باشگاه‌ها گفت در اولویت اداره کل ورزش و جوانان قرار دارد و به همین دلیل نظارت و بازرسی جدی انجام‌ شده‌ و با متخلفین برخورد قاطع صورت گرفته است. آرمان با بیان اینکه خرید و فروش باشگاه بدون هماهنگی با هیات فوتبال و سازمان لیگ باطل است افزود: تا اهلیت و توانمندی مالی افراد ثابت نشود نمی‌توان باشگاهی به آن‌ها واگذار کرد.وی با اشاره به فرایند قانونی واگذاری باشگاه سپیدرود افزود: مالک جدید باشگاه سپیدرود دارای اهلیت و توانمندی، ظرفیت‌های خوبی است.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با بیان اینکه زیرساخت‌های ورزشی در گذشته نابسامان بود تصریح کرد: تقویت زیرساخت‌های ورزشی گیلان سر لوحه کار اداره کل قرار گرفت. آرمان افزود، ۵۴ مکان ورزشی در گیلان احیا شده است و احیای زیرساخت‌های ورزشی یکی از دستاورد‌های مهم ورزش گیلان است. شایان ذکر است، به مناسبت روز خبرنگار، اداره کل ورزش و جوانان گیلان سانس هایی را به خبرنگاران در استفاده رایگان از مکان های ورزشی اختصاص داد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.