مجید عزیزی : کمک مالی به باشگاه های فرهنگی و ورزشی در خور توجه باشد

0 83

عصرکاسپین، اختصاصی /مجید عزیزی امروز در نود و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر رشت در خصوص لایحه کمک مالی به باشگاه های فرهنگی و ورزشی اظهار کرد: شورای شهر مخالفتی در جهت کمک مالی به تیم های محلات و باشگاه های فرهنگی ، ورزشی ندارد اما مبالغ کمک مالی باید به گونه ای باشد که هم به آن مجموعه کمک در خور توجهی باشد و هم شانیت مدیریت شهری و شورای شهر حفظ شود .
وی افزود: کمک ۱۰ ملیون تومانی به تیم ورزشی مبلغ قابل ملاحظه ای نیست و بتاکید دارم که در کمک به مجموعه های ورزشی شانیت دو طرف حفظ شود.
عضو شورای شهر رشت در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: همچنان پیگیر رفع مشکل پل مکانیزه عابر پیاده جانبازان هستم و وضعیت نابسامان این پل عابر پیاده باعث ناراحتی شدید شهروندان شده است.
عضو شورای شهر رشت همچنین در خصوص عدم وجود روشنایی مناسب در بلوار شیون فومنی که به بدلیل وجود شهرک صنعتی سپیدرود و وجود ایستگاه قطار و ورزشگاه سردار جنگل و مسیر بین دو شهرستان بسیار پر تردد بوده و مسافران این جاده را با مشکلات زیادی مواجه کرده و تصادفات متعددی در این جاده اتفاق افتاده است که لازم است در اسرع وقت در خصوص احداث روشنایی و رسیدگی جدی به وضعیت آن را خواستار شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.