اعضای شورای رشت با اساسنامه پسماند مخالفت کردند

0 53

لایحه پسماند استان های شمالی کشور ، پس از چندین جلسه بررسی در صحن و کمیسیون های تخصصی شورای رشت در نهایت با مخالفت شورا به تصویب نرسید.

عصر کاسپین/ رئیس شورای اسلامی شهر رشت ظهر امروز در نود و سومین جلسه علنی شورا در ساختمان جلسات شورای رشت با تسلیت ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین(ع) اظهار کرد: 

تاسوعا و عاشورای حسینی حماسه عظیمی است که الهام بخش قلب و اندیشه میلیون ها انسان دلباخته و عاشقی است که برای سیراب کردن عطش روحشان ، کوثر زلالی همچون حسین (ع) را مشق می کنند..

محمد حسین واثق کارگرنیا با بیان اینکه قیام سید الشهدا (ع) در بین دیگر قیام ها و نهضت ها جایگاه ویژه ای دارد افزود: ابا عبدالله (ع) با انقلاب عاشورایی اش به تاریخ فهماند که نباید در مقابل ظلم و ستم سکوت کرد و برای تحقق عدل و اسلام ناب محمدی در صحرای نینوا مردانه ایستاد و خون پاکش را نثار

 اسلام کرد.

وی با تسلیت مجدد به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی تصریح کرد:  لازم می دانم از حضور  پرشور و انقلابی مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار رشت به منظور زنده نگه داشتن قیام امام حسین (ع) و شرکت پُرشور در هیئت های عزاداری سرور و سالار شهیدان تقدیر کنم و همچنین از تمامی افرادی که نسبت به برپایی مراسم عزای حسینی  طی این مدت تلاش کردند نیز قدردانی میکنم .

 کارگرنیا به اجتماع پرشکوه مردم رشت در پیاده راه فرهنگی به منظور اقامه نماز ظهر عاشورا اشاره کرد و گفت: ان شاا با عنایات پروردگار به زودی نماز ظهر عاشورا را به امامت امام زمان (عج) اقامه کنیم.

رئیس شورای شهر رشت با تسلیت سالروز شهادت امام سجاد (ع) افزود : ان شاا شفاعت امامان معصوم(ع) شامل حال تمامی مسلمین جهان شود.

 تشکیل کمیسیون تخصصی شهرسازی در شورا

در جلسه شورا ادغام کمیسیون حمل و نقل ترافیک به کمیسیون حمل و نقل، ترافیک و عمران شهری و ایجاد کمیسیون شهرسازی به رای گذاشته شد که مورد موافقت اعضای شورا قرار گرفت.

 رئیس شورای رشت به نامه ای از سوی فرمانداری رشت اشاره کرد و‌گفت: بر اساس این نامه قصد داریم جلسه فوق العاده به منظور انتخاب هیئت رئیسه جدید شورای رشت را روز  دوشنبه هفته جاری برگزار کنیم.

 پس از مباحث مطرح شده،  اساسنامه پسماند استان های شمالی کشور به رای گذاشته شد که با مخالفت قاطع اعضای شورا به تصویب نرسید.

اعضای شورا با برگزاری جلسه فوق العاده شورا به منظور انتخاب هیئت رئیسه جدید شورا موافقت کردند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفت + 8 =