افزایش سهمیه تسهیلات برای خبرنگاران استان گیلان / چهار مرحله رای اعتماد مردم شریف صومعه سرا ، نشانه عملکرد بنده است/ دولت باید تیم اقتصادی اش را قوی تر کند

0 6

نماینده مردم شهرستان صومعه سرا با بیان اینکه رئیس جمهور فردی خوب است ، گفت: رئیس جمهور باید کابینه اش را به گونه ای هدایت کند که بتوانند مشکلات را رفع کنند و تیم اقتصادی دولت باید قوی تر عمل کند.

عصر کاسپین/ سید کاظم دلخوش نماینده مردم شهرستان صومعه سرا ظهر امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران و فعالان رسانه ی استان ضمن تبریک به مناسبت ۱۷ مرداد گرامیداشت روز خبرنگار اظهار داشت:همواره تلاش کرده است که با خبرنگاران استان ارتباط تنگاتنک و صمیمی داشته باشد و پاسخگوی سوالات و مطالبه گری های آنان باشد.

وی در ادامه ضمن گرامیداشت ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان سرافراز به کشور خاطرنشان کرد:آزادگان و ایثارگران در راه اهداف و آرمان های انقلاب همه سختی ها و مشقت ها را در دوران اسارت به جان خریدند و امروز جا دارد برای ماندگاری نام و یاد آنها تلاش شود.

نماینده مردم شهرستان صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی از افزایش سهمیه تسهیلات خبرنگاران خبر داد و گفت:همه تلاش ها از جانب بنده برای افزایش سهمیه تسهیلات به خبرنگاران استان گیلان صورت گرفت و تاکنون چندین مرحله وام نیز به خبرنگاران استانی پرداخت شده است.

دلخوش ضمن انتقاد از وضعیت اقتصادی در کشور و تاکید بر رشد اقتصادی تصریح کرد:ضمن احترام به رئیس جمهور و اعتقاد به اینکه انتخاب ایشان از سوی مردم در این جایگاه بهترین انتخاب بوده است اما متاسفانه کابینه ایشان قوی نیست و نمی تواند مشکلات موجود را رفع کند.

وی در خصوص وضعیت بحران آب در کشور تصریح کرد:هفته گذشته در سخنانی از بنده عنوان شد که در صورت عدم رفع برخی از مشکلات استعفا خواهم داد چرا که مردم شهرستان صومعه سرا طی چهار مرحله انتخاب بنده به عنوان نماینده شان در مجلس شورای اسلامی اعتماد خود را اعلام کرده اند و این بیانگر عملکردم است.

دلخوش یادآور شد:برخی ها که وابسته به کشوهای بیگانه هستند لجن پراکنی ، تخریب و حسادت کرده و بیان می کنند که بنده در هنگام انتخابات نطق میکنم این اقدامات از سوی این افراد فاقد اهمیت است و عملکرد بنده مشخص می باشد.

نماینده مردم شهرستان صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به هزینه های بالای کشاورزی و ضرر و زیان کشاورزان در حوزه چای و برنج اذعان داشت:دولت باید در خصوص کشاورزانی که برنج های متعلق به سال های قبلشان نابود شده است ورود و تدابیری اتخاذ کند تا کشاورز متحمل ضرر و زیان نشود‌.

دلخوش یادآور شد:تولید هر یک کیلو برنج ۶۵ هزار تومان هزینه برای کشاورز دارد و واردات برنج موحب خسارت به کشاورزان می شود که از سوی بنده اعلام شد در صورت گرفته نشدن واردات برنج استعفا خواهم داد رئیس مجلس شورای اسلامی ورود کرد و جلوی واردات برنج گرفته شد.

نماینده مردم شهرستان صومعه سرا با بیان اینکه رئیس جمهور فردی خوب است ، گفت: رئیس جمهور باید کابینه اش را به گونه ای هدایت کند که بتوانند مشکلات را رفع کنند و تیم اقتصادی دولت باید قوی تر عمل کند.

دلخوش از بیش از بیست مرحله اعتراض خود در خصوص اجرای طرح جدید نان خبر داد و گفت: شکست طرح آرد و نان از سوی بنده به رئیس جمهور اعلام شد و حاضرم با هرفردی که غیر از این نظری دارد گفتگو کنم.

نماینده مردم شهرستان صومعه سرا ضمن اعلام گلایه خود از وزیر اقتصاد خاطرنشان کرد:برای دستفروشان به دلیل استفاده از دستگاه کارتخوان مالیات تعیبن می شود چه باید کرد؟

وی یادآور شد:اقتصاد کشور باید به آرامش برسد و مردم طعم آرامش اقتصادی را در سفره های خود لمس کنند.

دلخوش تصریح کرد:بمنظور رفع مشکلات اقتصادی دولت باید تیم اقتصادی اش را در کابینه قوی تر کند.

نماینده مردم شهرستان صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: عدم دفاع از آب های مرزی موجب بحران آب در ایران طی ده سال آینده می شود و یک وزیر و یا نماینده باید بتواند حق مردمش را بگیرد.

وی با بیان اینکه با طرح اخذ مالیات از خانه های خالی مخالف بوده است ، تصریح کرد:فرار سرمایه و سرمایه گذاران از کشور ، سرمایه گذاری در سایر کشورها ، افزایش قیمت خرید خانه و همچنین افزایش اجاره خانه از تبعات منفی اجرای این طرح است.

وی خاطرنشان کرد :۹۰ درصد ارز کشور در دست دولت است که باید مدیریت کند ، متاسفانه افزایش اخذ عوارض و مالیات از مردم اقدامی صحیح نمی باشد و آنچه مهم است شفاف سازی در اقتصاد است.

لازم به ذکر است ؛ نماینده مردم شهرستان صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی علی رغم فوت والده اش در مراسم تجلیل از خبرنگاران حضور یافت و ضمن ایراد سخنرانی پاسخگوی سوالات خبرنگاران بودند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پانزده − 15 =