برگزاری جلسه کمیته استانی برنامه پزشک خانواده و نظام ارجاع روستاییان

0 9

با حضور مدیرکل بیمه سلامت جلسه کمیته استانی برنامه پزشک خانواده و نظام ارجاع روستاییان برگزار شد.

عصر کاسپین/ جلسه مشترک دکتر رضوانی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی با دکتر عاطف راد مدیرکل بیمه سلامت گیلان در جهت تعاملات بیش از پیش دانشگاه علوم پزشکی با بیمه سلامت برگزار شد.

در این جلسه آقای دکتر سیدمحمود رضوانی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از تلاشهای ارزنده و همکاری صمیمانه اداره کل بیمه سلامت و سازمان متبوع در راستای تامین منابع مربوط به اجرای برنامه پزشک خانواده و نظام ارجاع روستاییان و ساکنین شهرهای با جمعیت کمتر از بیست هزار نفر استان قدردانی و بر ضرورت هم اندیشی و همسویی هر چه بیشتر در رفع موانع و بهبود گستره و کیفیت خدمات مراقبتی اولیه تاکید نمودند.

در ادامه دکتر محمود عاطف راد ، مدیرکل بیمه سلامت نیز اقدامات موثر مدیران و کارشناسان معاونت بهداشتی و همکاران پرتلاش تیم سلامت مراکز جامع سلامت را در راستای پیشگیری ، ارتقای سطح سلامت و درمان بیمه شدگان معزز استان را شایسته تقدیر دانستند و ابراز امیدواری کردند. با اهتمام جدی کارکنان دلسوز دو دستگاه بیش از پیش شاهد ارتقای کارکرد اثربخش پزشکی خانواده و نظام ارجاع و سطح بندی خدمات خواهیم بود تا ضمن مدیریت بهینه هزینه ، خدمات با کیفیت در کمترین فاصله زمانی و مکانی نسبت به محل سکونت روستاییان عزیز ارائه گردد.

وی همچنین در راستای انجام رسالت بیمه همگانی اعلام آمادگی کرد. در صورت شناسایی و معرفی افراد فاقد هر گونه بیمه درمانی ، از طریق مراکز جامع سلامت و هدایت ایشان به دفاتر پیشخوان ، ادارات بیمه سلامت شهرستانها و اداره کل ، در کوتاهترین زمان ممکن نسبت به پوشش بیمه ای رایگان افراد دهک یک تا ۵ و پوشش با مشارکت اندک مالی دهکهای ۶ تا ۱۰ اقدام خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

6 + 1 =