مجید عزیزی: از مسئول قضایی و دستگاه نظارتی و امنیتی در زمینه مبارزه با فساد در شهرداری تشکر می کنم

0 6

عصرکاسپین/مجید عزیزی رئیس شورای اسلامی شهرستان رشت در دیدار با نمایندگان مجلس  گفت: الحاقیه تبصره ت ماده ۶ مصوبه مجلس جزو قوانین حساسی است که در مجلس به تصویب رسیده است از سویی فساد زا و از سوی دیگر در راستای حمایت از افراد  قانون گریز است و هر چند زمینه  کسب درآمد را برای  شهرداری فراهم می کنیم اما این درآمد نباید به قیمت زیر پا نهادن اصول شهرسازی و در راستای حمایت از  افراد قانون گریز باشد. در این طرح به تخلفات صورت گرفته هیچ اشاره ای نشده و واقعیت این است که اصل تخلفات برجای خود باقی است.

وی در ادامه افزود: از مسئولان محترم دستگاه قضا و دستگاه های امنیتی و نظارتی تشکر می کنم که اقدامات خوبی را در خصوص مبارزه با فساد اداری حاکم بر شهرداری انجام داده اند و با همکاری و همراهی دستگاه های اجرایی، برخی از افراد را که قطعاً به مافیای بیرونی مرتبط بوده اند و مورد حمایت افراد خاص دارای قدرت هستند دستگیر و به محاکم قضایی معرفی نموده اند.

مجید عزیزی در بخش پایانی صحبت هایش اظهار کرد: از نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی انتظار و استدعا دارم در بحث زمین های نسقی اقدام عاجل انجام دهند چرا که اگر این مشکل حل نشود همچنان موجب افزایش فساد مالی گشته و زمینه های گسترش رانت را بهمراه خواهد داشت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک + نوزده =