مدیرکل تامین اجتماعی گیلان : کارفرمایان فرصت اندک باقیمانده برای استفاده از بخشودگی جرائم بیمه ای را از دست ندهند

0 3

تا پایان تیرماه بیش از ۱۲۰۰ درخواست استفاده از بخشودگی جرائم بیمه ای توسط کارفرمایان گیلانی به ثبت رسیده که افزون بر ۷۰۰ مورد آن تعیین تکلیف و تقسیط گردیده است .

عصر کاسپین/ کیوان مرتضوی با بیان اینکه از فرصت سه ماهه استفاده از بخشودگی جرائم بیمه ای یعنی اول خرداد لغایت مردادماه ، تنها سه هفته باقیمانده است افزود : این مدت تمدید نخواهد شد و کارفرمایان متقاضی باید از فرصت اندک باقیمانده استفاده نموده و نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند . 

وی با تاکید بر اینکه ملاک عمل برای مهلت تعیین شده ، زمان ثبت درخواست سیستمی بوده و ادامه یافتن فرایند بررسی و رسیدگی پس از آن مانعی برای استفاده از این بخشودگی نخواهد بود اظهار داشت حسب مکاتباتی که با مجامع کارفرمایی استان صورت گرفته و در اطلاع رسانی های مکرر نیز اعلام شده است متقاضیان باید با مراجعه به سامانه خدمات غیرحضوری به نشانی es.tamin.ir در منوی کارفرمایان نسبت به ثبت درخواست اقدام نمایند . 

شایان ذکر است در دو ماهه سپری شده از مهلت بخشودگی جرائم بیمه ای ( خرداد و تیرماه ) بیش از ۱۲۵۰ درخواست از سوی کارفرمایان گیلانی به ثبت رسیده که از این میان افزون بر ۷۰۰ مورد تاکنون از سوی متقاضیان تقسیط و تعیین تکلیف گردیده است . 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 + 17 =