مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان: اسرا با صبر خود، خواسته هایشان را در اسارت بر دشمنان تحمیل کردند

0 45

به مناسبت سالروز بازگشت پیروزمندانه آزادگان به میهن اسلامی، آئین تجلیل از آزادگان سرافراز شرکت برق منطقه ای گیلان برگزار شد.

عصر کاسپین/ “بهمن داراب زاده” ضمن گرامیداشت سالروز بازگشت شکوهمندانه آزادگان به میهن اسلامی گفت: از جمله رویدادهای شیرین و خاطره انگیز که کام مردم شریف ایران را شیرین کرد، ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی بود. آزادگان با روحیه ای عالی به خاک میهن بازگشتند. صبر و روحیه از خودگذشتگی آزادگان، واقعا باشکوه و ارزنده بود و این خصوصیات به همراه رشادت ها و دلاوریهای آزادگان عزیز باید در تاریخ و برای آیندگان ثبت شود تا هیچ وقت از یاد برده نشود.
داراب زاده با بیان اینکه صبر و ایستادگی آزادگان غیور مثال زدنی است، گفت: اسرا در هنگام اسارت هم به مانند دوران جنگ از خود شجاعت نشان دادند و در سخت ترین شرایط و زیر شکنجه ها با مقاومت، دشمن را وادار به عقب نشینی و خواسته های خود را بر آنان تحمیل کردند که این امری فوق العاده و بسیار شگفت انگیز بود.
وی افزود: این صبر و مقاومت اسرا در اسارت بخاطر الگوهایی است که در دین مبین اسلام داشتیم. الگویی چون حضرت زینب(س) که در واقعه عاشورا، تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد و با مدیریت حادثه عاشورا، ظلم و ستم یزید و یزیدیان را برملا و آنها را رسوا کرد.
داوطلب مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان در این آیین با قدردانی از تلاش ها و زحمات داراب زاده مدیر عامل برق منطقه ای گیلان، گفت: شرکت برق منطقه ای گیلان در راستای رفع مسائل و مشکلات آزادگان همیشه پیشتاز بوده و برابر ضوابط و قوانین در حل مشکلات اقدام کرده و می نماید.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به چهار نیاز اساسی آزادگان شامل، درمان، اشتغال فرزندان، مسکن و امور معیشتی، افزود: در بخش اشتغال بر اساس قوانین مربوطه اقدام و موارد از طرف بنیاد شهید به جد پیگیری خواهد شد و در سایر موارد در چارچوب ضوابط، اقدامات لازم در دست اقدام است و اقدامات خوبی نیز در خصوص تهیه زمین انجام شده است و این روند در سطح استان همچنان تداوم دارد.
محمد رضا حق بین مشاور و مسئول هماهنگی امور ایثار گران استانداری گیلان در این آیین، ضمن سپاس از مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان در رسیدگی به مسائل و مشکلات ایثارگران، رزمندگان و آزادگان، گفت: آزادگان عزیز در دوران دفاع مقدس، اسارت و پس از آن، در دوران آزادی و بازگشت شکوهمندانه به میهن اسلامی، صبر را در سرلوحه کار خود قرار دادند، صبری که منجر به تحمل دوران اسارت و دستیابی به نعمت آزادی شد.
گفتنی است که در پایان این مراسم، لوح سپاس به عزیزان آزاده اهدا ش

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهارده + 19 =