افتتاح همزمان ۱۱۲ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد گیلان در ماسال

0 57

همزمان با چهارمین روز از هفته دولت، ۱۱۲ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان با حضور نماینده عالی دولت در استان به صورت متمرکز در شهرستان ماسال مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

عصر کاسپین/ استاندار گیلان در این مراسم با اشاره به توجه دولت برای کمک به محرومان، اظهار کرد: دولت با ساخت مسکن مددجویی، افزایش یارانه‌ها و راه اندازی کالابرگ‌های الکترونیکی برای حمایت از محرومان اهتمام داشته است.

اسداله عباسی با تأکید بر اینکه نگاه دولت این است بر اساس منویات رهبر فرزانه انقلاب قشر ضعیف فراموش نشوند و از کسانی که صدمه دیدند، حمایت کند، افزود: با اشاره به فراهم آوردن زیر ساخت ها و امکانات در روستاها، گام بلندی برای محرومیت زدایی از روستاها برداشته شده است و در حال توسعه خوبی هستند.

نماینده عالی دولت در گیلان، اشتغال و مسکن را دو برنامه شاخص دولت انقلابی سیزدهم دانست و گفت: گیلان را می خواهیم به جایگاه شایسته خود با کمک مردمان این استان برسانیم.

عباس اهرابی نیز در این مراسم با اشاره به برنامه های کمیته امداد به مناسبت هفته دولت، گفت: ۱۱۲ واحد مسکونی مددجویان با میانگین ۴۵ مترمربع زیربنا در قالب طرح های جاری امداد در سطح شهرستان ها و مناطق استان آماده گردید که همزمان با هفته دولت افتتاح و به بهره برداری رسید.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان، با بیان اینکه از این تعداد واحد مسکونی، ۱۰۲ واحد روستایی و ۱۰ واحد شهری می باشد، افزود: این منازل با مجموع پنج هزار و ۱۳۶ متر مربع زیربنا و هزینه ۳۴ میلیارد و ۵۸۴ میلیون تومان ساخته شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه − دو =