انجام ٨٣٢مورد آندوسکوپی و ١٠۵ مورد کولونوسکوپی درچهار ماهه اول سالجاری در بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) رشت

0 5

بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) رشت با حضور چهار پزشک فوق تخصص گوارش و سه پزشک متخصص داخلی ماهانه به حدود ۲۴۰ مراجعه کننده خدمات آندوسکوپی و کلونوسکوپی ارائه می دهد.
به گزارش لیجار ؛ دکتر مجید طوسی سرپرست بیمارستان اظهار داشت: واحد آندوسکوپی/کولونوسکوپی بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) رشت با دارابودن دستگاههای پیشرفته و با حضور چهار پزشک فوق تخصص گوارش و سه پزشک متخصص داخلی و با پذیرش ماهانه حدود ٢١٠ مورد آندوسکوپی و٣٠ مورد کولونوسکوپی به بیمه شدگان خدمات ارائه می نماید.

عصر کاسپین/ دکتر طوسی مهمترین دلایل انجام آندوسکوپی و کولونوسکوپی را تشخیص بیماریهای مری، معده و قسمتی از روده باریک، شناسایی زودهنگام سرطانهای مری و معده، تشخیص خونریزی روده ای، پولیپ و همچنین سرطان روده بزرگ نام برد و عنوان کرد؛ از مهمترین علایمی که نیاز به انجام آندوسکپی / کولونوسکوپی می باشد، دردهای شکمی، خونریزی های داخلی، مثبت بودن آزمایشات مربوطه است.

وی با اشاره به انجام ٨٣٢ مورد آندوسکوپی و١٠۵ مورد کولونوسکوپی در چهارماهه اول سالجاری افزود : تعداد آندوسکوپی / کولونوسکوپی های انجام شده در این مرکز نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ترتیب حدود ٣٠% و ۱۴% افزایش داشته است.

شایان ذکر است واحد آندوسکوپی این مرکزهمه روزه غیر از ایام تعطیل در شیفت صبح و واحد کولونوسکوپی نیز روزهای یکشنبه ، سه شنبه ، چهارشنبه و پنج شنبه هر هفته غیر از روزهای تعطیل آماده ارائه خدمت به بیماران سرپایی و بستری می باشد. بیمه شدگان می توانند جهت گرفتن نوبت و اطلاعات دقیقتر به واحد نوبت دهی تشخیص ویژه واقع در درمانگاه شماره سه ویا به وب سایت بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) رشت به آدرس https://rasolakram.tamin.ir مراجعه نمایند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 × یک =