ثبت نام انتخاب صادرکنندگان نمونه ملی ۱۴۰۲ تمدید شد/ صادرکنندگان برتر ارزیابی و انتخاب می شوند

0 5

رئیس اداره بازرگانی خارجی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان از فرصت دوباره ثبت نام صادرکنندگان خبر داد.

عصر کاسپین/ محمد درویشکردار با اعلام تمدید زمان ثبت نام صادرکنندگان گفت: صادرکنندگان متقاضی شرکت در رویداد انتخاب صادرکننده نمونه ملی سال ۱۴۰۲ می توانند جهت شرکت در فرآیند انتخاب صادرکنندگان نمونه ملی سال۱۴۰۲ تا پایان روز شنبه ۱۸ شهریور سالجاری اقدام کنند.

وی نحوه ثبت ‌نام در سامانه https://topexporters.tpo.ir را آسان دانست و گفت: صادرکنندگان پرتلاش گیلانی نیز نسبت‌ به تهیه و بارگذاری اسناد و مدارک مرتبط به استناد شاخص های ارزیابی اعلام شده در سامانه مربوطه اقدام نمایند تا با افتخار نسبت به انتخاب آنان اقدام گردد.

رئیس اداره بازرگانی خارجی اداره کل صمت گیلان با بیان اینکه در سه دسته گروه‌های کالایی، محصول فناورانه و خدمات ثبت نام انجام میشود اضافه کرد: صرفا”دریافت خود اظهاری گروه خدمات متعاقبا” اطلاع رسانی و انجام خواهد شد.

وی تاکید کرد: تاریخ فوق الذکر غیرقابل تمدید بوده و پس‌ از پایان مهلت ثبت ‌نام و خوداظهاری متقاضیان، بلافاصله مرحله ارزیابی بنگاههای متقاضی و انتخاب برترین ها طی فرآیند الکترونیکی در دفتر ترویج تجارت سازمان توسعه تجارت ایران انجام خواهد پذیرفت.

درویشکردار هدف از برگزاری این رویداد را ارزیابی تحقق اهداف صادراتی و ارج نهادن به تلاش های قابل تقدیر فعالان در عرصه صادرات کالا و خدمات غیرنفتی دانست و تشریح کرد: سازمان توسعه تجارت ایران امسال نیز به رسم سال های گذشته براساس معیارها و شاخص های مندرج در سامانه https://www.tpo.ir، درصدد شناسایی الگوهای موفق در بخش صادرات و معرفی آنان به عنوان صادرکننده ممتاز و نمونه ملی در سال ۱۴۰۲ در بیست و هفتمین سالروز ملی صادرات می باشد.

شایان ذکر است که در حال حاضر بیش از ۵۳۵ واحد اقتصادی اعم از تولیدی و تجاری، در استان گیلان مشغول به فعالیت هستند که می توانند در این رویداد شرکت نمایند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

9 + چهار =