شهردار رشت خبر داد تجهیز کارگاه سه تقاطع غیر همسطح آغاز شد

0 15

رحیم شوقی اجرای تقاطع های غیر همسطح را سبب افزایش دسترسی مناسب شهروندان به شبکه ارتباطی عنوان کرد و افزود: شهروندان با اجرای پروژه های عمرانی طرح میثاق که حاصل همدلی شهرداری و شورای شهر است فصل جدیدی از فعالیت های عمرانی را در شهر رشت مشاهده می کنند.

عصر کاسپین/ شهردار رشت با بیان اینکه تقاطع غیر همسطح یکطرفه شهید حق بین(حمیدیان) به طول ۴۲۰ متر و عرض ۹ متر عملیاتی می شود، تصریح کرد: روگذر شهید حق بین(حمیدیان) در بلوار شهید بهشتی واقع شده که از شمال به تقاطع غیر همسطح شهدای گمنام(یخسازی) و از جنوب به میدان انتظام منتهی می شود.

شوقی، تقاطع غیر همسطح یکطرفه شهید باهنر را به طول ۴۲۵ متر و عرض ۹ متر ذکر کرد و گفت: روگذر شهید باهنر در محل تقاطع خیابان شهید باهنر با خیابان امام خمینی(ره) که میدان گیل را به کمربندی رشت متصل می کند، واقع شده است.
وی گفت: تقاطع آیت ا… رودباری که به کمربندی شهید بهشتی متصل می شود ۹متر عرض و ۳۸۰ متر طول دارد.

شهردار رشت اجرای دو پروژه باهنر و حمیدیان را در مدت ۱۵ و آیت ا… رودباری ۱۹ ماه عنوان کرد و گفت : خوشبختانه منابع مالی پروژه ها تامین شده و با حمایت های استانداری، دادگستری و دادستانی و همکاری بسیار خوب نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌های اجرایی در مدت وعده داده شده به بهره برداری خواهد رسید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 − یک =