شهردار کلاچای خبر داد؛ افتتاح ۷ پروژه عام المنفعه شهرداری کلاچای همزمان با هفته دولت

0 8

مهدی رشاد از افتتاح ۷ پروژه عام المنفعه شهرداری کلاچای همزمان با هفته دولت سال جاری با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان خبر داد؛
شهردار کلاچای با تبریک هفته دولت اظهار کرد: ۷ پروژه عام المنفعه شهرداری کلاچای همزمان با هفته دولت سال جاری با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به بهره برداری می رسد.

عصر کاسپین/ مهدی رشاد از افتتاح ۷ پروژه عام المنفعه شهرداری کلاچای همزمان با هفته دولت سال جاری با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان خبر داد.

شهردار کلاچای با تبریک هفته دولت با اشاره به روکش آسفالت خیابان شیخ صدوق به ابعاد ۳ هزار مترمربع و اعتباری معادل ۱/۱ میلیارد تومان اظهار کرد: برای روکش ۱۲۰۰ متربع آسفالت ورودی غربی نیز ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار صرف شده است.

رشاد از زیرسازی و آسفالت خیابان اندیشه غربی به ابعاد ۱۲۰۰ مترمربع و ۴۰۰ مترمربع از کوچه ایثار با مجموع اعتباری معادل ۸۰۰ میلیون تومان خبر داد و گفت: برای لوله‌گذاری کوچه بهار ۴ به طول ۳۰۰ متر اعتباری معادل ۹۰۰ میلیون تومان صرف شده است.

وی با اشاره به ۱۴۰۰ مترمربع از سنگفرش پیاده رو حدفاصل میدان امام (ره) تا مطب دکتر یوسفی با اعتبار یک میلیارد تومان خبر داد و افزود: برای اجرای سنگ فرش بخشی از بازار ماهی فروشان به ابعاد ۲۰۰ مترمربع نیز ۲۰۰ میلیون تومان هزینه صرف شده است.

شهردار کلاچای در پایان از ساخت سرویس بهداشتی پارک ساحلی (چهار چشمه) با اعتبار ۳۰۰ میلیون تومان خبر داد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ده + 18 =