شهردار کومله : حرفه خبرنگاری در عین خطیر بودن، سختی های خاص خود را دارد

0 9

شورای اسلامی و شهرداری کومله از خبرنگاران تجلیل کرد
عصرکاسپین/ در این جلسه که با حضور ریاست و اعضای شورای اسلامی کومله و جمعی از خبرنگاران فعال این حوزه برگزار شد، بر اهمیت خبررسانیهای صحیح و بهنگام تاکید شد.

منوچهر مهدی پور، شهردار کومله در این نشست ضمن تقدیر از خبرنگاران و تلاشهای آنان در عرصه خبرنگاری و تصویربرداری اظهار داشت: در دنیای امروز دسترسی به رسانه ها آسان شده و این خود، خبر خوبی است.

شهردار کومله با ذکر اینکه با حجم پرشمار رسانه های امروزی، لازم است خبرها واقعی و جذاب ارائه شود، بر اصل امانت داری در خبررسانی اشاره داشت.

شهردار مهدی پور در ادامه به نقش کلیدی رسانه ها در ایجاد ارتباط میان شهروندان و مسئولان اشاره داشت و گفت: حرفه خبرنگاری در عین خطیر بودن، سختی های خاص خود را دارد و ما مشاهده میکنیم که اهالی رسانه در یک روز از چند شهر خبر تهیه میکنند و متاسفانه سختی کار آنان کمتر دیده میشود.

صادق عظیمی، رئیس شورای اسلامی کومله نیز در این دیدار ضمن تبریک و تقدیر از عملکرد رسانه های حاضر ، طی سالی که گذشت، خبرنگاری را حرفه ای شریف دانست گفت: افرادی در این راه حتی جان خود را نیز نثار کرده اند که از این تریبون نام و یاد آنان را گرامی داشته و به روان آنان درود میفرستیم.

رئیس شورای شهر کومله در اهمیت حرفه خبرنگاری گفت:
اگر رسانه ها نباشند، عملکردهای مثبت و منفی پنهان خواهد ماند و هر رویداد با زبان و قلم رسانه های فعال انعکاس یافته و ماندگار میشود.

وی گفت: امروزه کشاورزان عزیز ما هم علاوه بر رسانه های مکتوب، رسانه های اینترنتی را مطالعه میکنند و این به روز بودن افراد جامعه مایه خوشحالی است.

مائده هاشمی عضو شورای اسلامی کومله نیز ضمن گرامیداشت و تسلیت ایام شهادت حضرت رقیه (س) و قدردانی از خبرنگاران و رسانه های حاضر، با خواندن قطعه شعری در مقام خبرنگار، از عملکردها و همراهی آنان با مجموعه مدیریت شهری کومله قدردانی کرد.

مهدیه رزاقی عضو رسانه ای شورای شهر کومله نیز در این جلسه مطرح کرد: لازم است برای خبرنگاران واقعی که خود تولید محتوا میکنند توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ساماندهی صورت گیرد و آن دسته ازخبرنگارنماها که با کپی پیست و انتشار در کانالهای خود بی انصافانه از تولیدات دیگر رسانه ها تغذیه میکنند شناسایی شوند.

رزاقی در این رابطه تاکید داشت: امیدواریم مجموعه مدیریت شهری کومله با خبرنگاران همیشه همراه و پرتلاش حوزه کاری خود به شکلی حقوق محور نگاه کند و نه فاکتور محور.

href=”https://dl.asrecaspian.ir/pictures/2023/08/IMG_20230826_120130_264.jpg”>

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفت + 20 =