علیرضا تاج شهرستانی تاکید کرد: ایجاد خانه کشتی در رشت

0 19

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی در نود و هشتمین جلسه شورا  با ابراز گلایه از برخی اقدامات در حوزه پسماند اظهار کرد:  در گذشته قرار دادهایی منعقد شده بود و اعضای شورا مطلع نبودند و یقینا همان اقدامات و بی توجهی به جایگاه نظارتی شورا امروز موجب رقم خوردن چنین مشکلاتی در موضوع تفکیک زباله و… شده است.

عصرکاسپین/ علیرضا تاج شهرستانی با تبریک هفته دولت و روز کارمند افزود: کارمندان بدنه اصلی و چرخاننده ادارات و نهادهای دولتی هستند و امیدواریم کارمندان عزیز همواره با سعه صدر برای رفع مشکلات مراجعین تلاش کنند.

وی به اعزام موکب خدام العتره شهرداری رشت اشاره کرد و گفت: اعزام موکب خدام العتره شهرداری رشت به کربلای معلا و تلاشهای خادمین مؤمن آن در راستای حفظ اعتقادت ما و پاسداشت ارزشهای دینی می باشد .

رئیس کمیسیون فرهنگی ورزشی شورا با اشاره به افتخارآفرینی امیررضا معصومی در رشته ورزشی کشتی و مصادف با فرارسیدن روز کشتی بیان کرد: در شهرهای دیگر برای چنین قهرمانانی بهترین استقبال ها انجام می شود اما متاسفانه درباره این ورزشکار افتخارآفرین چنین استقبالی انجام نشد و این مایه شرمساری است .

تاج شهرستانی با ابراز تاسف از  اینکه چرا رشت خانه کشتی ندارد تصریح کرد: باید از چنین ظرفیت هایی استفاده کرد و خانه کشتی و یا دیگر رشته های ورزشی را در رشت ایجاد کرد و با چنین اقداماتی یقینا نسل نوجوان و جوان ما از بسیاری  آسیب ها در امان می مانند.
وی در پایان افزود امیدواریم با حمایت استاندار محترم گیلان هدیه ای در خور و شایسته برای این قهرمان ملی و افتخار گیلان زمین در نظر گرفته شود .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × یک =