فرماندار لاهیجان در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه: با افتتاح ۹۱ پروژه عام المنفعه ۶۳۰ فرصت شغلی در شهرستان ایجاد شد

0 51

دکتر براتی فرماندار لاهیجان در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه شهرستان گفت: هفته دولت فرصت مغتنمی است تا همه دولتمردان گزارش یکساله خود را ارائه نمایند. ایشان خاطر نشان کردند در سال۱۳۶۰ سالی پر از اندوه بود جنگ تحمیلی و نابرابر شروع شده بود منافقین در حال ترور بودند ، رجایی و باهنر شهید شدند اما همه برخوردهای غیر جوانمردانه کوچکترین تأثیری در پیشبرد انقلاب اسلامی نداشت هر روزه به عزت جمهوری اسلامی افزوده میشد چون امثال شهیدان رجایی و باهنر به رهبری امام راحلمان سنگ بنایی را چیده بودند که هیچ ابرقدرتی چه در داخل و چه در خارج کشور نمی توانست خللی در اراده ملت بوجود بیاورد.

عصر کاسپین/ فرهاد براتی با تاکید بر اینکه مردم انقلابی ایران همواره یاری گر دولت بوده و هستند ، اظهار داشت : مدیران موظف هستند که به طور صادقانه تلاش کنند تا از مشکلات مردم در بخش های اشتغال ، مسکن ، تولید ، کشاورزی و سایر حوزه ها گره گشایی کنند.

وی با اشاره با تلاش های دشمن برای جلوگیری از پیشرفت های اقتصادی نظام جمهوری اسلامی، افزود : دولت مردمی و انقلابی آیت الله رییسی تلاش کرده تا با تدبیر درست انقلابی اقتصاد و معیشت مردم را بهبود بخشد.

نماینده عالی دولت در شهرستان با تاکید بر خدمت صادقانه و صادق الوعده بودن مسئولین ، بین داشت : موظفیم تا مشکلات مردم را در بخش های اشتغال ، مسکن ، تولید ، کشاورزی و دیگر محرومیت های استان را برطرف نماییم و مدیران دولت سیزدهم شانی جز خدمت بی منت ندارد.

دکتر براتی در بخش دیگر از سخنانش به ارائه گزارش از عملکرد دولت مردمی در شهرستان لاهیجان بمناسبت هفته دولت پرداخت و بیان نمود در هفته دولت سالجاری ۹۱ پروژه با اعتباری بالغ ۱۳۰۰ میلیارد ریال در شهرستان لاهیجان افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرد و ۶۳۰ فرصت شغلی ایجاد میشود.
وی با تشکر از زحمات و حمایت های استاندار پرتلاش گیلان ، امام جمعه محترم ، نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس ، اعضای شورای تامین و مدیران دستگاه های اجرایی ، گفت : یک هزار و ۳۶۰ پروژه عمرانی با اعتبار ۴۰ هزار میلیارد ریال در هفته دولت امسال در گیلان به بهره برداری میرسد.
دکتر براتی با اشاره به صدور ۳۷۴ جواز تاسیس صنایع با سرمایه گذاری ۹۸ هزار ۶۴۹ میلیارد ریالی از آغاز دولت سیزدهم در گیلان ، افزود : با بهره برداری از این پروژه های پیش بینی اشتغال برای هشت هزار و ۷۸۷ نفر در استان شده است .
فرماندار لاهیجان در ادامه با مقایسه وضعیت شاخص های زیرساختی لاهیجان بیان داشت : در حوزه برق رسانی چهار هزار و ۴۰۸ مشترک در لاهیجان وجود داشت و در ابتدای دولت مردمی آیت الله رییسی این تعداد به ۱۰۳هزار مشترک رسید و در مرداد ماه سال جاری ۱۱۳ هزار و ۱۱۷ مشترک برق در شهرستان لاهیجان وجود دارد .
وی همچنین افزود : تعداد مشترکین آب شهری در پیش از انقلاب ۸ هزار و ۸۰۰ نفر بوده که در ابتدای دولت مردمی به ۵۳ هزار و ۹۷۷ نفر رسیده بود و تا مرداد ماه سال ۱۴۰۲ ۵۷ هزار ۸۰۱ مشترک آب شهری در لاهیجان داریم.
دکتر فرهاد براتی در بخش دیگری از اظهارات خود در پیش از خطبه های نماز جمعه لاهیجان در تشریح وضعیت کشور در پیش از شروع به کار دولت سیزدهم در تابستان ۱۴۰۰ ، بیان داشت : ثبت بالاترین تورم ۸۰ سال اخیر کشور ، کسری بودجه ۴۸۰ هزار میلیارد تومانی ، میانگین رشد اقتصادی نزدیک به صفر ، ایجاد کمترین اشتغال خالص و ثبت بالاترین رشد پایه پولی و نقدینگی در کشور از جمله بارزترین نمایه های اقتصادی کشور بود که دولت مردمی آیت الله رییسی با اقدامات کارشناسی در عرصه اقتصاد و اتخاذ رویکرد مردمی توانست با توقف چاپ پول و استراض از بانک مرکزی التهاب تورم در کشور را کاهش داده و با توزیع گسترده کالاهای اساسی و توقف رانت ارز ۴۲۰۰ تومانی ، افزایش ۶۷ درصدی اشتغال خالص ، از بین بردن تنش های سیاسی با سایر ارکان نظام تعامل سازنده با کشورهای همسایه و آغاز مجدد ساخت مسکن که در هشت سال پیش از آن متوقف شده بود به توفیقات زیادی دست یابد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هجده + 20 =