کار بزرگ شهردار کلاچای باهمراهی اعضای شورای شهر

0 85

💠تقدیر و تشکر ویژه ریاست ،مدیریت و کادر درمان بیمارستان شهید انصاری رودسر از رشاد شهردار و اعضای محترم شورای اسلامی شهر کلاچای .

🔹 شهردار کلاچای روز پنجشنبه به همراه فرزادفر رییس و علیپور نایب رییس شورای اسلامی شهر کلاچای و به مناسبت روز پزشک بعداز دیدار با پزشکان شهر کلاچای با حضور در بیمارستان شهید انصاری رودسر با رییس و جمعی از کارکنان و کادر درمانی این بیمارستان دیدار و گفت‌وگو کردند.
شهردار کلاچای در این مراسم گفت: شما عزیزان در ایام شیوع منحوس کرونا جان خود را که عزیزترین سرمایه تان است در طبق اخلاص گذاشتید و ما هم وظیفه داریم قدر دان شما باشیم و در چنین مناسبت هایی در کنار شما باشیم.

🔹شهردار جوان شهر کلاچای افزود: شما عزیزان در شرایط سخت کرونا به یاری مردم شتافتید و مردم نیز هرگز زحمات و جانفشانی های شما را فراموش نخواهند کرد.

🔹وی این دیدار را به عنوان فرصتی مغتنم برای تجلیل و پاسداشت و نگاه جامع به خدمات ارزنده و تاثیر گذار این قشر سخت‌کوش دانست

🔹دکتر باصره رییس بیمارستان شهید انصاری رودسر هم با ابراز خرسندی از این دیدار گفت: شما عزیزان با قدوم سبز خود به ما انرژی مثبت دادید و از همه سپاسگزاری می کنم.

🔹 وی افزود: خوشحالم به یاد ما هستید و در طی این مدت قدم هایی که برای بیمارستان در حوزه های مختلف برداشتید بی نظیر بوده است.

🔹دکتر باصره ادامه داد: شما از آن دسته مدیرانی هستید که همواره در کنار ما هستید و به ما سر می زنید این نشان از رفتار مسئولانه شما عزیزان است.
بر پایه این گزارش، رییس، مدیریت و کارکنان بیمارستان شهید انصاری رودسر بر این باورند که مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر کلاچای در طی این مدت همواره در کنار ما بوده اند و هرگز محبت های این عزیزان را فراموش نخواهیم کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شش − یک =