۲ هزار و ۶۴ واحد طرح نهضت ملی مسکن در گیلان بهره‌برداری شد

0 57

۲ هزار و ۶۴ واحد شهری و روستایی گیلان همزمان پروژه های کشوری از طریق ارتباط تصویری با حضور رئیس جمهوری و استاندار گیلان در چهارمین روز از هفته دولت در رشت بهره‌برداری شد.

عصر کاسپین/ نماینده عالی دولت در گیلان پیش از ظهر امروز (یکشنبه) در آئین بهره برداری واحدهای مسکونی طرح جهش تولید مسکن استان، گفت: این واحدهای مسکن ملی در حوزه های شهری و روستایی با صرف اعتباری بالغ بر ۹۲۳میلیارد تومان به صورت نمادین با بهره برداری از واحدهای مجتمع یاس فاز۲ مسکن مهر رشت تحویل شد.

اسدالله عباسی تصریح کرد: از این میزان ۶۱۰ واحد در حوزه جهش تولید مسکن شهری و یک هزار و ۳۲۱ واحد در حوزه جهش تولید مسکن روستایی بوده است.

وی اظهار کرد: همچنین از ۲هزار و ۶۴ واحد بهره برداری شده در استان، ۱۱۲مسکن مددجویی کمیته امداد و ۲۱ واحد مسکن مددجویی بهزیستی است.
استاندار گیلان خاطر نشان کرد: همزمان با افتتاح این واحدهای مسکن در استان، ۱۲ باب تجاری نیز در قالب خدمات روبنایی نهضت ملی مسکن با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال بهره بر داری شد.

۲۵هزار و ۱۴۶واحددر قالب جهش تولید مسکن در گیلان در حال ساخت است

استاندار گیلان با بیان اینکه اشتغال و مسکن ۲ برنامه راهبردی دولت است ، گفت: در زمان حاضر در مجموع ۲۵ هزار و ۱۴۶ واحددر قالب جهش تولید مسکن در گیلان در حال ساخت است.

اسدالله عباسی افزود: ۱۱۹هزار و ۳۸ نفر برای نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند که ۲۶ هزار و ۴۲۱نفر واجد شرایط بودند .

وی ادامه داد: تا کنون حدود هفت هزار نفر وجه اولیه را واریز کردند .

وی اظهار داشت: در بخش جوانی جمعیت‌۹۰۹ خانواده واجد شرایط شناخته شدند که برای ۲۳۵ خانواده پرونده تشکیل شده است .

استاندار گیلان با تاکید بر ضرورت سرعت عمل بیشتر در ساخت واحد‌های جهش تولید مسکن افزود : شرایط آب و هوایی گیلان به گونه ای است که باید در نیمه اول سال بخش عمده کار پیش رفته باشد.

وی بر استفاده از ساخت و سازهای مدرن و شرایط و دانش روز دنیا تاکید و تصریح کرد: برای سرعت بخشیدن به پروژه ها و همزمان رعایت استانداردها باید از دانش روز دنیا و ساخت و سازهای مدرن بهره گرفته شود.

همزمان با افتتاح پروژه های جهش تولید مسکن در کشور با حضور ریاست جمهوری به صورت ارتباط تصویری، ۲هزار و ۶۴ واحد مسکونی در قالب این طرح ملی اعم از مسکن شهری، روستایی، مددجویی کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) و مددجویی بهزیستی استان با حضور استاندار گیلان و جمعی از مسئولان در رشت نیز بهره برداری شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

9 − 5 =