اعتمادسازی دوباره بین کارفرمایان و تامین اجتماعی گام اول اقدامات راهبردی است

0 42

رئیس اتاق بازرگانی ، صنایع و معادن و کشاورزی استان گیلان با تاکید بر ضرورت آموزش قوانین به کارفرمایان و آگاهی بخشی آنان از حقوق و تکالیف خود ، تلاش برای اقدامات زیربنایی همچون اعتمادسازی بین این قشر و تامین اجتماعی را از اولویت های راهبردی برای حل مسائل موجود برشمرد .

عصر کاسپین/ قاسم رضائیان با بیان اینکه جامعه کارفرمایی در امور بسیاری از جمله ارتباط با تامین اجتماعی دارای مشکلات زیربنایی است افزود : برنامه محور نبودن ما را دچار آشفتگی نموده و باید بپذیریم که در این امر همه قصور داشته ایم .

وی با اشاره به اینکه اعتماد باید دوطرفه باشد افزود : عدم آشنایی کارفرمایان با تامین اجتماعی و قوانین آن و حقوق و تکالیف خود از آسیب های موجود در فضای تعاملاتی با سازمان است .

رئیس اتاق بازرگانی ، صنایع و معادن و کشاورزی استان گیلان با اشاره به اینکه ما اعضای یک خانواده هستیم و کارفرما نباید دائم نگران مباحث تامین اجتماعی باشد اذعان داشت : از بین بردن دیوار بی اعتمادی و تقویت اعتماد دوباره باید گام آغازین در برنامه های راهبردی باشد .

قاسم رضائیان با تاکید بر امر آموزش و آگاهی بخشی به کارفرمایان ، طراحی مکانیزمی شفاف برای جلب و ترغیب کارفرمایان برای حرکت به سمت تامین اجتماعی و ایجاد وحدت رویه و همگرائی را یک الگوی مطمئن جهت تحقق اهداف دانسته و افزود : تا اعتماد متقابل بین کارفرما ، کارگر و تامین اجتماعی حاکم نباشد موفقیت حاصل نمی گردد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سیزده + 7 =