بررسی آخرین وضعیت طرح های ترافیکی پل های روگذر در دست ساخت رشت

0 12

جلسه هماهنگی بررسی ترافیکی اجرای تقاطع های غیر هم سطح شهید حق بین، آیت ا… رودباری، نیروی دریایی و باهنر صبح امروز با حضور شهردار رشت، جانشین پلیس راهور استان و رییس پلیس راهور رشت در معاونت حمل و نقل و امور زیربنایی رشت برگزار شد.
در این نشست پس از ارایه مشاور طرح و موارد مدنظر پلیس، اقدامات لازم در خصوص الزامات ترافیکی حین اجرا و بهره برداری روگذرها تصمیمات لازم اتخاذ شد.

عصر کاسپین/ پروژه های تعریض محدوده اجرای تقاطع های غیر هم سطح رودباری و حمیدیان به منظور رفاه مردم شبانه در حال انجام است و تجهیز کارگاه تقاطع های غیر هم سطح نیزوی دریایی و باهنر نیز انجام شده است.
روگذر شهید حق بین (حمیدیان) در بلوارشهیدبهشتی به طول ۴۲۰متر و عرض ۹ متر واقع شده است که ازشمال به تقاطع غیرهمسطح شهدای گمنام (یخسازی) و از جنوب به میدان انتظام منتهی می شود.
همچنین تقاطع آیت‌الله رودباری که به کمربندی شهید بهشتی متصل می شود ۹متر عرض و ۳۸۰ متر طول دارد.
روگذر ۷ آذر نیز در محل تقاطع بلوار شهید مدرس (کمربندی)-خیابان پاسداران و خیابان امام علی در میدان نیروی دریایی واقع شده است و ۴۱۰متر طول و ۱۸ متر عرض دارد.
بر اساس این گزارش تقاطع غیر همسطح یکطرفه شهید باهنر نیز به طول ۴۲۵ متر و عرض ۹ متر در محل تقاطع خیابان شهید باهنر با خیابان امام خمینی(ره) که میدان گیل را به کمربندی رشت متصل می کند، واقع شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 × چهار =