تامین اجتماعی منجیل در نیمه نخست سالجاری بیش از ۲۱۰ میلیارد تومان تعهدات پرداخت نموده است

0 39

مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان در جریان بازدید از شعبه منجیل با اعلام اینکه ۲۷ هزار نفر از مردم شهرستان رودبار تحت پوشش این شعبه قرار دارند میزان تعهدات انجام شده به بیمه شدگان و مستمری بگیران این منطقه را در نیمه اول سال ۲۱۰ میلیارد تومان برشمرد .

عصر کاسپین/ کیوان مرتضوی در این بازدید که با هدف بررسی و نظارت بر فرایندهای اجرایی و خدمت رسانی و دیدار با کارکنان انجام پذیرفت اذعان داشت رودبار از معدود شهرستان های استان است که به دلیل وسعت و ویژگی های جغرافیایی ، تامین اجتماعی در سه شهر آن یعنی رستم آباد ، لوشان و منجیل دارای شعبه میباشد .

وی با اشاره به اینکه حدود ۹۰۰۰ بیمه شده اصلی و ۴۳۰۰ مستمری بگیر به اتفاق افراد تبعی خود جامعه ۲۷ هزار نفری افراد تحت پوشش این شعبه را تشکیل میدهند اذعان داشت : ۵۰۰۰ نفر از بیمه شدگان این شعبه را مشمولین قانون کار یعنی بیمه شدگان اجباری تشکیل میدهند و بیمه شدگان مشاغل آزاد با ۲۱۰۰ نفر ، کارگران ساختمانی با ۶۷۰ نفر و رانندگان با ۵۵۰ نفر از دیگر گروههای بزرگ بیمه ای تحت پوشش آن محسوب میگردند .

مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان با تاکید بر اینکه بیش از ۱۶۰۰ نفر مستمری بگیر بازمانده و قریب به ۲۵۰۰ بازنشسته و حدود ۱۷۰ ازکارافتاده نیز مستمری بگیران تحت پوشش را تشکیل میدهند افزود : بابت ارائه تعهدات بلندمدت به این اقشار ماهانه بیش از ۳۶ میلیارد تومان پرداخت میگردد .

کیوان مرتضوی خاطر نشان ساخت با احتساب هزینه های مقرری بیمه بیکاری ۷۰ نفر و تعهدات کوتاه مدت به بیمه شدگان این شعبه در نیمه اول سالجاری بیش از ۲۱۰ میلیارد تومان تعهدات به جامعه هدف ارائه نموده است .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

12 + سیزده =