در سال ۱۴۰۳ هیچ کوچه خاکی در کلاچای وجود نخواهد داشت

0 43

شهردار کلاچای گفت: اجرای نهضت آسفالت از مهم‌ترین برنامه‌های مدیریت شهری است

عصر کاسپین/ شهردار کلاچای، با اشاره به اولویت مدیریت شهری در اجرای زیرسازی و آسفالت معابر شهر کلاچای افزود: آسفالت تمامی معابر شهر یکی از رویکردهای اصلی شهرداری و شورای اسلامی است.

وی ادامه داد: ارتقای کیفیت معابر به عنوان یکی از معیارهای اثرگذار بر کیفیت زندگی شهروندان و از مسائل مهم دخیل بر رضایتمندی عملکرد شهرداری ها محسوب می شود.

مهدی رشاد، با تاکید بر لزوم تسهیل در عبور و مرور، زیرسازی گفت: در سال ۱۴۰۳ هیچ کوچه خاکی در شهر کلاچای وجود نخواهد داشت. آمار فوق العاده نهضت آسفالت بعد از سالها این شهر ساحلی را به یک الگو در استان معرفی کرده است.

وی افزود: در طول شش ماه گذشته دوکوچه هویزه و زنبق بیست و هفتمین و بیست و هشتمین کوچه خاکی هم امروز به همت شهردار شهر و همراهی شورای اسلامی محترم آسفالت شد.

شهردار کلاچای عنوان کرد: تا امروز حدود ۲۳ هزار متر آسفالت در این شهر انجام شده است و باید توجه داشت لکه‌گیری و آسفالت‌ریزی معابر تنها مختص معابر اصلی این نیست و معابر فرعی و محلی نیز مورد توجه قرار گرفته است.

وی ادامه داد: دو خیابان بزرگ شهید صدوق و پلرود در ورودی شهر نیز روکش انجام شده است. البته تا مساعد بودن هوا کوچه های خاکی شهر یکی بعد از دیگری بعد سالها انتظار آسفالت خواهند شد.

رشاد تصریح کرد: همه شهروندان حق برخورداری از آسفالت را دارند و در این راستا با توجه به اصول توسعه متوازن شهری، شهرداری کلاچای در اجرای زیرسازی و آسفالت تمامی معابر عزم جدی دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

12 + چهار =