رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان: تلاش همه‌جانبه جهت ارتقای شاخص‌های رفاهی دانشجویان به‌کار گرفته شود/ ضرورت برگزاری نخستین یادواره شهدای سلامت گیلان

0 44

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تأکید بر تلاش همه‌جانبه در راستای ارتقای شاخص‌های رفاهی دانشجویان در سال تحصیلی جدید، تصریح کرد: لازم است همه امکانات و برنامه‌ریزی ها در جهت افزایش رفاه و آسایش دانشجویان دانشگاه در طول سال تحصیلی باشد.

عصر کاسپین/ صبح امروز نشست شورای فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با حضور دکتر محمدتقی آشوبی-رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، حجت‌الاسلام والمسلمین علی اسماعیلی-مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، معاونین، مدیران و دیگر اعضا در سالن اجلاس حوزه ریاست برگزار شد.

دکتر محمدتقی آشوبی- رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این نشست با تبریک ایام دفاع مقدس، اظهار کرد: باید نخستین یادواره شهدای سلامت گیلان در هفته دفاع مقدس برگزار شود.

وی با تأکید بر ضرورت حفظ ارزش‌های مدافعان سلامت در بحران کرونا، افزود: لازم است دستاوردها، رشادت‌ها و ایثارگری‌های مدافعان سلامت در طول بحران کرونا به صورت شفاهی و مکتوب حفظ شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید، گفت: دانشجویان امانتی از سوی خانواده به دانشگاه بوده و این سرمایه ها باید در تعامل با دانشجو و خانواده آن‌ها حفظ و تکریم شود.

دکتر آشوبی با تأکید بر تلاش همه‌جانبه در راستای ارتقای شاخص‌های رفاهی دانشجویان در سال تحصیلی جدید، تصریح کرد: لازم است همه امکانات و برنامه‌ریزی ها در جهت افزایش رفاه و آسایش دانشجویان دانشگاه در طول سال تحصیلی باشد.

وی با بیان اینکه کار فرهنگی زمانبر بوده و تعطیلی هم ندارد، گفت: مسئولانی که مرتبط با امور فرهنگی و دانشجویی در دانشگاه هستند، باید شبانه‌روز در خدمت مردم باشند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان بر لزوم رعایت عدالت در ارایه خدمات رفاهی به دانشجویان تأکید کرد و گفت: باید حضور دانشجویان در برنامه‌های فرهنگی و رفاهی متوازن، بر مبنای عدالت و همچنین با اولویت افرادی که تاکنون از خدمات رفاهی بهره‌مند نشده‌اند، باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی اسماعیلی- مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز در این نشست با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: با تمام وجود به شهدایی که برای ملت در برابر ظلم ایستادند، افتخار می‌کنیم.

وی با اشاره به مسؤلیت سنگین منتظران در عصر غیبت، افزود: منتظران واقعی باید تمام تلاششان را به این جهت که در خدمت امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و در خدمت مردم بوده، اثبات کنند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه گفت: ما باید تمام تلاش و همت خود را به کار گرفته تا خدمتگذار واقعی در زمان خود باشیم.

حجت‌الاسلام اسماعیلی بر ضرورت آینده نگری امور فرهنگی تاکید کرد و افزود: همه امور فرهنگی دانشگاه باید دارای برنامه و با هدف مشخص و البته با خروجی محسوس و قابل اندازه‌گیری باشد.

گفتنی است، دکتر فردین مهرابیان- معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز ابتدای این نشست گزارشی از تدوین برنامه‌های فرهنگی دانشجویی و آمادگی‌ها جهت استقبال از دانشجویان جدیدالورود ارایه کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

18 + چهار =