رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت در جمع اعضای تشکل مردمی نگاه نواندیش انقلابی شهرستان رشت مطرح کرد: وظایف خطیر متولیان فرهنگی و به خصوص صدا و سیمای گیلان در فرهنگسازی و ایجاد روحیه نشاط شهروندان

0 5

نشست فوق العاده‌ی رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری رشت، با مجموعه ی تشکل مردمی نگاه نواندیش انقلابی شهرستان رشت در خصوص چگونگی برگزاری جشنواره اندیشه های خودمونی برگزار شد.

عصر کاسپین/ علیرضا تاج شهرستانی، در این گفتگو که هادی رمضانی نائب رییس شورا و محجوب رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری رشت نیز در آن حضور داشتند به اعضای تشکل نگاه نواندیش گفت: فرهنگسازی یک مقوله مهم با متولیان متعدد است که هر کدام باید وظایف و اموری را هدایت و اجرایی کنند.
وی تصریح کرد: شوراهای شهر به لحاظ مردمی بودن و رسانه ملی به دلیل همه گیر بودن باید در این بین بسیار هوشمندانه ظاهر شوند و رسالت خود را به درستی انجام دهند.
تاج شهرستانی گفت : در انتصاب مدیران در هر دستگاه، دو فاکتور تعهد و تخصص به شکل توامان بسیـار ضروری است.
وی توضیح داد: صدا و سیمای گیلان به لحاظ همه گیر بودن و در دسترس بودن برای آحاد جامعه باید برای هر قشری برنامه سازیهای مؤثر داشته باشد.
این عضو شورای اسلامی تصریح کرد: جامعه فعلی ما از فقدان شدید روحیه نشاط شهروندی رنج میبرد و صدا و سیما به عنوان یک رسانه مردمی باید بکوشد ، لحظات مفرحی برای ساعات پربیننده خود بسازد.
تاج شهرستانی گفت: باید قدر داشته ها را دانست و آنها را پرورش داد و به چهره های هنری، علمی، فرهنگی شهر فرصت بالندگی و رشد داد تا به فکر کوچ به پایتخت یا خارج از کشور نباشند .
وی در پایان با تاکید بر اینکه مسئولان و تشکل ها باید نارسایی‌های گوناگون زیست محیطی، فرهنگی، اجتماعی و… را ببینند و در جهت رفع آنها هم افزایی کنند، گفت : رضایت شهروندان و اقشار جامعه در هر حوزه، مهمترین رسالت مسئولان و دستگاههاست که بنا به وجدان حرفه ای و شغلی در انجام آن مسئولند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج × 1 =