رویداد سرمایه گذاری به میزبانی پارک علم و فناوری گیلان برگزار می شود

0 9

عصرکاسپین/ رویداد سرمایه گذاری به میزبانی پارک علم و فناوری گیلان و حضور شرکت پیشگامان امین سرمایه پاسارگاد (شناسا)، و مرکز نوآوری مهندسی و ساخت شناسا(بیلدزآپ)، و با حضور مدیران شتاب‌دهنده تریگ آپ، و جمعی از بازیگران اکوسیستم نوآوری استان و نیز شرکت های فناور مستقر در پارک علم و فناوری گیلان و تیم های صاحب ایده، در سالن اجتماعات این سازمان برگزار می شود.

هدف از برپایی این رویداد از سوی واحد سرمایه گذاری و تجاری سازی پارک علم و فناوری گیلان، بستر سازی و راهبری فرآیند سرمایه گذاری خطرپذیر از طریق مشارک شرکت های سرمایه گذاری خطر پذیر کشور و بکارگیری آنها در توسعه و رشد شرکت های فناور و استارت آپ های گیلانی می باشد.

دکتر مرجان میرزنده دل مدیر سرمایه گذاری و تجاری سازی در این باره گفت: این رویداد با هـدف هم اندیشی و هم‌افزایی، معــرفی کسب و کارهای نوآورانه جهت سرمایه‌گذاری توسـط شرکت شناسـا و همچنین تقویت و توان‌افـزایـی از طریق شبکه سازی برگزار می شود.
وی افزود: در بخشی از این رویداد، ۶ تیم از شرکت ها و استارت آپ ها حضور خواهند داشت که به ارائه آخرین دستاوردها و محصولات خود در حوزه های تخصصی از جمله فناوری اطلاعات و صنعت ساختمان می پردازند.
مدیر سرمایه گذاری گفت: همچنین این رویداد فرصتی فراهم می آورد تا صاحبان فناوری علاوه بر معرفی کسب و کار خود، بتوانند از نظرات و پیشنهادات و همچنین فرصت‌های کسب و کار بالقوه، از زبان کارشناسان و مدیران این شرکت های سرمایه گذاری در رویداد بهره مند گردند.

لازم بذکر است علاوه بر شرکت شناسا شرکت های سرمایه گذاری تریگ آپ و بیلدزآپ نیز حضور خواهند داشت.
این رویداد ۲ روزه _ روزهای سه شنبه و چهارشنبه ( ۴ و ۵ مهرماه) از ساعات ۹ صبح در سالن اجتماعات پارک علم و فناوری گیلان برگزار خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیست + 19 =