سخنان رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورا با نوجوانان و جوانان به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید ۱۴۰۲-۱۴۰۳

0 3

علیرضا تاج شهرستانی در هفتاد و هفتمین جلسه کمیسیون فرهنگی‌ اجتماعی شورای اسلامی شهر رشت ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید به دانش آموزان، دانشجویان، آموزگاران، دبیران و اساتید آموزش عالی به نوجوانان توصیه کرد: در انتخاب هدف دقت به خرج دهید، برای نیل به اهدافتان برنامه ریزی و اقدام کنید تا به زندگی خود معنا بخشید.

عصر کاسپین/ هفتاد و هفتمین جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا روز دوشنبه ۳ مهرماه برگزار گردید، در آغاز این جلسه تاج شهرستانی رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی اظهار داشت: نباید همه مشکلات را به نداشتن پول و امکانات رفاهی نسبت داد، زیرا انگیزه و پشتکار اولین شرط لازم برای رسیدن به هر موفقیت است.
وی گفت: این درست است که برای رسیدن به هدف مشکلات و محدودیت هایی وجود دارد، اما نبوغ و خلاقیت های فردی از دل همین کمبودها شکوفا میشود.
وی افزود: توصیه صمیمانه من به جوانان و نوجوانان عزیز این است که بجای کمبودها، بر خواسته ها و داشته های خود تمرکز کنید و حتما اوقات و روزهای خود را در جهت فراگیری علم، فن و حرفه ای صرف نمایید تا زندگی آینده شما معنا یابد و خلاقیتهایتان عرصه ای برای ظهور پیدا کند.
تاج شهرستانی در ادامه صحبتهایش توضیح داد: بررسی زندگینامه دانشمندان و مخترعان و افراد موفق دنیا همگی مؤید این واقعیت است که آنچه در آخر سبب موفقیت آنان شده، ثروت و رفاه خانواده نبوده، بلکه صرفا تلاش و پشتکار و کار شبانه روزی خود آنان بوده که به ثمر نشسته و موفقیت های پی درپی برای آنان به ارمغان آورده است.

– بررسی اقدامات در دست اجرای سازمان سیمامنظر و فضای سبز شهری، در کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای رشت
هادی رمضانی، نایب رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی در این جلسه و در بحث زیباسازی شهری، با اشاره به اینکه شهروندان فقط پل سازی نمیخواهند و پرداختن به زیباسازی و مبلمان شهری هم مهم است گفت: شهر رشت از لحاظ فضاسازی و المانهای شاخص شهری وضعیت چشمگیر و مناسبی ندارد و لازم است سازمان زیبا منظر و فضای سبز شهری به این مهم توجه بیشتری نشان داده و پروژه های مربوط به این حوزه را به شکل ویژه و در زمانبندی مشخص به بهره برداری برساند.
در ادامه این جلسه رئیس سازمان سیمامنظر شهرداری رشت به ارائه گزارشاتی در خصوص جانمایی المانهای شهری در ورودی های شهر رشت و دیواره نگاری ها، نورپردازی، مبلمان شهری و اقداماتی از این دست در چند نقطه شهر پرداخت و برآوردهای مالی مربوط به هر یک را اعلام نمود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × 1 =