سرایاالقدس: به زودی همه عرصه‌های فلسطین به نبرد «طوفان الاقصی» می‌پیوندند

0 50

سخنگوی شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد نبرد طوفان الاقصی دیگر محدود به نوار غزه نبوده و به زودی همه عرصه‌های فلسطین از جمله اراضی اشغالی ۱۹۴۸ نیز به آن می‌پیوندند.
عصر کاسپین/ ‌هم‌زمان با آغاز ششمین روز عملیات طوفان الاقصی، «ابوحمزه» سخنگوی سرایا القدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی) صبح امروز پنجشنبه طی سخنانی در یک فایل صوتی اعلام کرد که نبرد طوفان الاقصی به زودی به اراضی اشغالی ۱۹۴۸ می‌رسد.

وی تاکید کرد، نبرد طوفان الاقصی دیگر تنها محدود به نوار غزه نبوده و به زودی دیگر عرصه‌های فلسطین نیز به آن خواهند پیوست.

سخنگوی نظامی جهاد اسلامی با اشاره به اینکه آتش عملیات طوفان الاقصی بسیار گسترده است به رژیم اشغالگر هشدار داد: ما در خارج از فلسطین نیز همانند داخل فلسطین آماده‌ایم و آنچه که در اطراف غزه اتفاق افتاد را به زودی در عرصه‌های دیگر خواهید دید.

هم‌زمان با آن سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی که پیشتر مدعی شده بود فلسطینیان مرزهای نوار غزه را ترک کرده‌اند، گزارش داد که منطقه غلاف غزه همچنان یک منطقه جنگی بود و درگیری گسترده میان نظامیان اسرائیلی و فلسطینی‌ها ادامه دارد.

رسانه‌های صهیونیستی نیز اعلام کردند با گذشت ۶ روز از عملیات طوفان الاقصی فلسطینیان همچنان با مقاومت بالا در مرزهای غزه حضور دارند و اسرائیل هرگز نمی‌تواند به شرایط قبل از این عملیات برگردد.

رسانه‌ها افزودند، خسارات وارده به شهرک‌های اسرائیلی در اطراف نوار غزه بزرگترین خسارتی است که اسرائیل در طول تاریخ تجربه می‌کند و اوضاع این شهرک‌ها وحشتناک است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

6 − یک =