فرش ابریشمی دستباف زندانیان زن رشت رونمایی شد

0 34

مدیرکل زندان های گیلان با بیان اینکه این فرش با ۱۷ رنگ و ۸۰ نقشه در ۴ هزار رج بافته شده است، پیش بینی قیمتِ این فرش را بیش از ۸ میلیارد تومان اعلام کرد.

عصر کاسپین/ رضا محمدی اصل مدیر کل زندا نهای از رونمایی یک تخته فرش ابریشمی با ابعاد ۴×۴ که زنان زندان رشت بافتِ آن را از سال ۹۷ شروع کرده بودند خبر داد

مدیر کل زندان های گیلان ، با بیان اینکه این فرش با ۱۷ رنگ و ۸۰ نقشه در ۴ هزار رج بافته شده است،پیش بینی قیمتِ این فرش را بیش از ۸ میلیارد تومان اعلام کرد .

مدیرکل زندان‌های گیلان با بیان اینکه ، ۶ تخته فرش ابریشمی ۱۶ متر مربعی و یک تخته فرش ۹ مترمربعی در کارگاه اشتغال و حرفه آموزی زندان زنان رشت از سال ۹۴ تاکنون رونمایی شده گفت : ضمن تقدیر از بنیاد تعاون زندان‌های گیلان و انجمن های حمایت که همواره با دعوت از کار آفرینان قصد دارند در راستای توانمند سازی زندانیان قدم بردارند گفت : بنیاد تعاون زندان های استان گیلان با مشارکت کارآفرینان ، طرح‌های درآمدزایی بیشتری را برای زندانیان و خانواده‌های آنان ، اجرا کند.

رضا محمدی با بیان اینکه با آموزش مهارت‌های شغلی به زندانیان ، زمینه‌های تامین هزینه‌های زندگی ، پس از آزادی برای آنان فراهم می‌شود ، گفت : زنان زندانی در دوران گذراندن حبس ، در کارگاه‌هایی مانند قالیبافی ، خیاطی و نقطه کوبی و …. مشغول به کار می‌شوند تا ضمن حرفه آموزی و کسب درآمد، برای تامین معیشت خود و خانواده پس از آزادی از زندان آمادگی لازم را داشته باشند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

14 − 9 =