مجید عزیزی بیان کرد: ضعف نظارتی شهرداری رشت بر عملکردها

0 34

مجید عزیزی در یکصد و سومین جلسه شورا با تشکر از خبرنگاران و شهردار رشت که در تمامی جلسات شورای اسلامی شهر رشت حضور دارند گفت : در حوزه نظارت متاسفانه شاهد کم‌کاری و ضعف عملکرد هستیم. علی‌رغم تلاش و زحمات مجموعه شهرداری اما نظارت مستمر و موثر بر فرایند کار بر بندهای قراداد که منجر به ارتقاء کیفی و انضباط اجتماعی می‌گردد مشاهده نشد . این در حالی است که نظارت صحیح سبب اصلاح و پویایی و جلوگیری از انحراف در ماموریت‌های محوله خواهد شد. لذا نیازمند نقش نظارتی مستمر در ارائه خدمات مناسب به شهروندان هستیم.

عصر کاسپین/ عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر رشت ادامه داد: در بازدیدی که از بازارچه شهید چمران واقع در میدان امام حسین علیه السلام داشتم شاهد آبگرفتگی و بی نظمی و معضل زیست محیطی در آن بازارچه بودم. متاسفانه دلیل این معضل‌ها همین عدم نظارت به این بازارچه و دیگر مجموعه های خدماتی شهر است.
اگر نظارت بر حسن اجرای بندهای قرارداد و تعهدات پیمانکار شهرداری صحیح انجام گیرد؛ بسیاری از مشکلات مرتفع خواهد شد.

وی با تاکید بر لزوم نظارت مستمر شهرداری تصریح نمود: نظارت های مستمر و موثر منجر به انضباط فردی و اجتماعی و ساختاری گردیده و عدم نظارت ها نیز موجب کوتاهی و کاهلی در کار و در نتیجه سلب اعتماد عمومی در ارائه خدمات مناسب به شهروندان خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

16 − چهارده =